Unetwork Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Ik vind het vreemd dat onze admin ook een ander board beheerd maar eindelijk weten we hoe hij eruit ziet Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast JJK Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Origineel bericht van: Unetwork Ik vind het vreemd dat onze admin ook een ander board beheerd maar eindelijk weten we hoe hij eruit ziet Men moet zich registreren voor dat forum. Ik dacht dat Ron daar ook zo op tegen was. Maar als het m is dan kan hij inderdaad op vele plaatsen tegelijk zijn. JJK Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaelem Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Laat dan zien wat daar staat,ik ga mezelf geen lid maken om even een link te bekijken. Er zullen er vast meer zo over denken. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rommelaar Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Volgens mij is het een board van Unetwork en probeert hij op deze manier zieltjes te winnen voor zijn board over de rug van Ron ha ha. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Satellite Europe Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Ik ben al 2 jaar lid van dat forum (ja, ja ik vreet die WRT54g's ) En in 't begin moest ik ook lachen om die naam, ware 't niet dat de NL Toxic om 1 of andere vage reden 'n Q achter z'n nick geplakt heeft! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satdorus Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Oh is Ron Admin? Bedoelen jullie ToxicQ? Is die directeur/eigenaar van sat4all? Dat krijg je als je geen lid bent van het eerste uur dan weet je niet wie er admin is en wie de moderatoren. Is het misschien een idee om hen zich te laten voorstellen. En dan ook een fotootje in de nieuwe galerij van de sat4all server in actie........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Mischien heeft die Q iets te maken met Startrek. Er zijn meer mensen die 2 baantjes hebben. Je moet alleen de zaken goed gescheiden kunnen houden. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Blijkbaar mod(d)erator Ron maar wat aan . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el bobo Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 maar wat maakt het dan voor verschil als ze ergens anders ook hetzelfde werk doen als ze het bij allebij goed doen? heb ik mischien wat gemist als dat raar moet zijn? en zo ja wat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast meneergijs Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Origineel bericht van: Unetwork Ik vind het vreemd dat onze admin ook een ander board beheerd maar eindelijk weten we hoe hij eruit ziet Ja,nou?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fiene56 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 [Mischien heeft die Q iets te maken met Startrek.] Ik denk eerder aan James Bond. Maar aan de avatar te zien dat hij eerder in de matrix heeft meegespeeld. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Unetwork Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2008 ok zie de fout, excuses mods, je moest dus lid zijn van dit support router forum om de foto te kunnen zien, nu bij deze: Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast meneergijs Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coliseo Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Misschien is het deze dan wel ??? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showprofile&User=6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Ik denk dat Coliseo nog weleens gelijk kon hebben. Als je kijk naar zijn hobby's dan staat het er allemaal in het engels en dat andere forum is ook engels. Hij kijkt wel streng. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten