Ga naar inhoud


Echostar 3000 settings-probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ken ad3000edit niet, maar weet je wel zeker dat het kompatibel is met de firmware versie van je echostar.<BR>Van die eigenaardige problemen doen zich bijvoorbeeld ook voor bij setedit in kombinatie met een "te hoge" firmware versie.<BR>Succes<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je idee, maar je kunt bij de instellingen aangeven welk type Echostar je hebt en welke firmware. Verder heb ik al eerder getest met een van de lagere versies van die firmware, en versie waar AD3000edit voor gemaakt is maar het zelfde probleem.<P>En voordat iemand op het verkeerde idee komt, het betreft een geregistreerde versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik,om maar met de deur in huis te vallen settingslijsten van diverse sites en heb bij allemaal hetvolgende probleem: als ik in de zender of favorietenlijst van de ene zender naar de andere ga en vervolgens op okdruk dan verschijnen op het TV-scherm en op het display van de onvanger keurig de nieuwe kanaalnummers maar ik blijf het beeld krijgen van de zender waar de ontvanger op stond. Pas als je met het omhoog knopje een zender verder en vervolgens weer met het omlaag knopje een zender terug gaat, komt de gezochte zender in beeld. Ik ben nu aan mijn derde Echostar (nu met viacces) bezig en heb dit verschijnsel ook bij alle drie gemerkt. Ter aanvulling: het gebeurt niet bij alle zenders en het hgebeurt nooit als de zender (dat kan alleen bij favorieten) zich op een andere satelliet bevindt dan degene waar de schotel op dat moment naar wijst. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn, of, beter nog, een oplossing ervoor ? Als editor en om settings er in te zetten gebruik ik ad3000edit Inzetten met de Echostar loader geeft geen verbetering. Advies zeer welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...