guppje29 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Wordt dit signaal zo geleverd aan CDS of bakt CDS er later zelf de onder titels in? Laat ze dan ff de ondertitels in het beeld zetten en het in echt breed beeld door geven. Leuk kanaal alleen De ondertitels in de zwarte balk stoort me. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Littlesat Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Helemaal mee eens... Ik hoop dat CDS de titels er zelf onderzet en binnenkort de aspect ratio goed kan zetten... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Vraag het me af. Het is de Nederlandse versie van MGM, er worden tussen de films door spotjes getoond, met nederlandse tekst erbij.
Alfons Verbiest Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Origineel bericht van: guppje29 Wordt dit signaal zo geleverd aan CDS of bakt CDS er later zelf de onder titels in? Laat ze dan ff de ondertitels in het beeld zetten en het in echt breed beeld door geven. Leuk kanaal alleen De ondertitels in de zwarte balk stoort me. Via de digitale kabel ontvang ik hem al langer en daar is het niet anders. Ik neem dus niet aan dat CDS die ondertitels er zelf inzet. Groeten, Alfons
Gast fullHD Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Dan is MGM een zender die niet meer past in de huidige tijd. Er zijn veel meer breeedbeeldtelevisies in Nederland dan vierkante. Maar Discovery en Eurosport gaan niet met hun tijd mee. Meer zenders die dus stil blijven staan.
Littlesat Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Tja... van Discovery begrijp ik het wel. Hun HD versie is op deze manier dus echt een verbetering en levert dus meer geld op. Kijk eens in Duitsland... Discovery-HD 10 Euro per maand(!) Bij ons op de kabel valt het dan wel mee... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen