michaelangelo Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Het schijnt dat het kanaal Tele2 van Canal Digitaal via de kabel 1 of meerdere kanalen extra heeft. Is/zijn deze ook via de satelliet te ontvangen? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Gast E Pouls Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Nee, via de satelliet is alleen tele 2 eredivisiekanaal 1 te ontvangen.
michaelangelo Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Geplaatst: 20 januari 2008 Dank je voor je reactie! [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
tajvdz Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 ja vreemd dat ze dat 2e kanaal er niet gewoon opzetten. Ze hebben wel plaats voor veel onzinnige zenders. De Thema kanalen zijn ook al een zonde van de transponder ruimte. Ook de extra kanalen van Sport1 horen gewoon thuis op de satelliet!
edje-ken Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 ach ja smaken verschillen. van mij mag sport1 en tele 2 er gewoon vanaf. dus ze zitten nu op een goede middeweg edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Rog Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Ik mag het misschien niet zeggen maar ik denk het wel door dit soort mensen krijgen wij het volledig pakket niet op de satelliet. Ach we zijn maar volgens jullie een klein groepje he. Laat mij raden je ben zeker geen sport (voetbal) liefhebber. Het word ons gewoon niet gegund. Iedereen heeft een keus hier behalve door de sportliefhebber want die heeft gewoon niks te vertellen. Ach ja smaken verschillen toch. Jullie hebben je thema kanalen gekregen en de sportliefhebber heeft niks gekregen niet eens een eurosport2 of sport 1 sub kanalen maar nogmaals we zijn volgens de enquette een te kleine doelgroep laat mij niet lachen zeg.On nee sorry we hebben toch nog iets gekegen NASN maar we hadden meer verwacht.
tajvdz Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 ja ik vind het echt raar dat we wel allemaal vreemde sportkanalen krijgen zoals Extreme Sports, Sailing Channel, iets met motors en die Nasn. ik vind er niets aan en daar zou dus veel beter Eurosport 2 voor kunnen komen en het 2e kanaal van Tele2. Verder heb ik echt nog nooit zo'n waardeloos pakket gezien als dat Thema pakket. Ik vind 1x National Geographic en Discovery al genoeg en vind die extra kanalen van hun dan ook totaal overbodig. Het enige thema kanaal wat ik weleens heb gekeken was Consumenten TV. Het is teveel van hetzelfde. Voor de afwisseling had er dus veel beter Sterren.nl bij gekund.. Van mij mag ook een scheiding worden gemaakt tussen sport1 en Film1. Maak daar 2 verschillende paketten van en vul ze beiden aan met wat extra zenders. Ik betaal nu voor 4 kanalen terwijl ik dus echt nooit kijk naar film1, 2 en 3..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen