paqbro Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Sinds gisteren werkt teletekst op geen enkele zender van mijn hd1000 meer. Aangezien ik geen berichten vind met deze storing, neem ik aan dat het aan mijn hd1000 ligt. Software: 10022 (van Colibri) Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
flodder11 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Ik geloof dat ik de enige ben ook met de 1000 en colibri er in. Bij mij doet de teletekst het nog. Het enige wat ik bedenken kan is hem met laptop of pc opstarten maar wellicht heb je dat al gedaan. Misschien nog eens proberen en dan met of zonder cam er in. Het gaat bij mij regelmatig mis en hij loopt ook regelmatig vast zodat de laptop er weer aan te pas moet komen. Succes Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
paqbro Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Na het opnieuw opstarten met startbox is het probleem opgelost. Wat mij betreft mag dit onderwerp gesloten worden. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen