alfred de witt Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Omdat ik even geen idee heb waar ik deze vraag het beste kan posten doe ik het maar hier. Ik wil mijn panasonic plasma 42" ophangen aan de muur en vraag mij af wat voor systeem nu het beste is. Ik kom alleen muurbeugels van Vogel tegen, zijn dat nu de beste of is er meer te koop? en waar moet ik overal op letten. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xilorp Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Zelf een beugel maken das het beste en het goedkoopst...... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ou-Tannu Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 hier hangt onze 32 inch LCD op een vogel beugeltje Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast satpiet 200 Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 hoef je niet is altijd goed zelf een maken kan ,ik heb dat ooit gedaan maar eerlijk gezegt is zo vogel ding toch wel mooi, en goed wel zeggen dat je 42" heb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opie Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Hoi, Ik heb een 47" aan een Vogels hangen. Perfect en ook niet snel van de muur af te halen!!!!!! Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Heb een 47inch aan een beugel hangen. Weet ff niet meer wat de merk is, maar het is een universele die ik bij de de grootste winkel van Nederland heb gekocht voor 109 euries. Wordt compleet geleverd met materiaal en is niet van de muur te krijgen. Heb er eerst zelf steving aan gehangen alvorens de plasma op te hangen! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Unetwork Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Wat Greatone hier post is een zo te zien mooie oplossing wat niet duur is. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Origineel bericht van: Unetwork Wat Greatone hier post is een zo te zien mooie oplossing wat niet duur is. Misschien kan iemand een plaatje o.i.d. plaatsen want, blond als ik ben, weet niet wat de grootste winkel van Nederland is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Morgothzz Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Ik heb een Newstar W200, die is universeel en je kan hem 20 graden kantelen. Hij is voor 32-60 inch en voor max 70 kilo. Voor een tientje of 9 moet je hem thuis afgeleverd hebben gekregen. Ff googlen en je hebt een dozijn adressen. Regards 'Life Is A Joke' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie blond als ik ben, weet niet wat de grootste winkel van Nederland is Denk aan de reclame van Louis van Gaal.... * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Satellite Europe Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Je zou ook kunnen overwegen om 'n meubel met 'n glazen wandje te nemen waar je je Plasma aan op kunt hangen, scheelt je weer 'n paar lelijke gaten in de muur (mocht je je tv 'n keer willen verplaatsen) & is optisch net zo mooi. Zo heb ik mijn Plasma dus opgehangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
clemens2 Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 ik zou wel kijken onder welke hoeken je de tv wilt draaien een simpele beugel gaat maar iets op en neer en kost een 100 euro maar je hebt ook systemen die kunnen je tv wel 90 graden t.o.v. je bevestigings muur laten draaien horizontaal als vertikaal met een veelvoud van schanierpunten dit systeem kost tegen de 250 euro. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Origineel bericht van: alfred de witt Ik wil mijn panasonic plasma 42" ophangen aan de muur en vraag mij af wat voor systeem nu het beste is. Draai straks de bouten van de muurbevestiging niet te stevig aan de moeren van het Panasonic scherm..deze zitten inwendig aan het scherm vast en een te stevige draai aan de bout en krak doet het scherm !!!,,,vroeger was het gietijzer..tegenwoordig aluminium. Snurker (Media Research) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2008 thks allemaal voor het meedenken en de antwoorden. Ik heb mijn bestaande audiomeubel intussen verschoven naar de grote lege muur en vindt het tot nu toe niet slecht staan. Als ik mijn panasonic nu ga ophangen blijf ik met mijn meubel eronder zitten. In dit meubel staat een tf 7700, dvd speler, pace schotelstuur unit, polsat box, videorecorder dus aardig wat. Ik overweeg de vogel ophangbeugel maar dan wel met enkele armen extra om alle apparatuur netjes eronder te zetten, nadeel mijn audiomeubel van € 350,-- heb ik dan over. En dan al mijn kabels nog !! pfff ben er nog niet uit. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen