Gast Jaapieooo Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Heren, De Pioneer DBR-S100NL vandaag weer eens onder handen genomen. Helaas alle acties te vergeefs... had ik het maar zo gelaten als het was, met de oude Euromuis versie (of nog later...) Momenteel krijg ik wel steeds andere firmware erin, maar wat ik ook doe er worden geen kanalenlijstjes meegenomen. En laat ik de ontvanger er zelf op zoeken, dan zegt hij steevast steeds overal "0" (nul transponders, kanalen, nw kanalen etc) Wat doe ik fout??? Want kijk ik onder signaal sterkte dan staat er wel 75% bij de Astra! Ben nu zover dat ik de euromuis versie 5.5/a er weer op heb staan, maar zonder kanalen ook geen TV! Wie o wie helpt! Ben het Pioneertje nl beetje zat aan het worden!
Johan45 Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Lukt het kanalen scannen ook niet op een andere schotel opstelling. ? Vult u rustig aan !!!
bobbejaans Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 probeer het eens met het progamma mess (mediasat editor studio) Download een kanalenlijst ,,en met deze progamma erin proggen!!! zoo moet het lukken???? Dreambox 800 HD SE V2 Dreambox 800 HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen