Ga naar inhoud


praxisedit en echostar 2500


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een echostar 2500 met aston 1.05. Nu heb ik praxisedit van de setedit site. Als ik nu mijn zenders uitlees en weer terug programmeer zegt de ontvanger dat hij geen ontvangst meer heeft. Zenders staan keurig in de rij maar geen beeld. Als ik de ontvanger reset en de zenders opnieuw laat zoeken doet alles het weer. <P>Wie o wie heeft hier meer ervaring mee?<P>Greetingz Olaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dag Olaf,<BR>Had ook een D2500 met hetzelfde probleem. Heb net een AD300IP gekocht, hier geen problemen. Ik moest wel mijn nulmodemkabel veranderen. Voor de D2500 had ik 5 draden nodig, voor de 3000 7 draden en anders verbonden. kijk even op de echostar site. Misschien kan een ander kabel een oplossing zijn. Maar ik vrees er voor.<BR>Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals ik,<BR>Ik heb het uploadprobleem gemaild aan de helpdesk van Echostar en kreeg volgend antwoord: Dit klopt want uw D2500IP heeft een LSI microprocessor en deze ondersteunt<BR>geen UPLOAD<BR>Zo zie je maar. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.<P>Ik heb ook een 2500ip en heb geen probleem met uploaden zowel eigen download als update van de zenders gaat goed.<BR>Je moet wel een offcieele code hebben van het programma want een crack werkt niet als je de programma's terug wilt zetten dan worden de frequentie's naar beneden gezet en heb je geen ontvangst meer.. <P>Groeten Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...