Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Invertist
een SDX-bestand wordt ogenblikkelijk op je PC opgeslagen, en kan (met SetEdit) worden geopend.

Snappen doe ik het helemaal maar dat is het juist Setedit (een geregistreerde) geeft aan Error reading file en sluit gelijk af.
Nu heb ik nog een progje dat SDX files slikt daar ben ik mee bezig geweest die doet het de ene keer wel en de andere keer niet dan geeft hij aan corrupt bestand.

Voor de duidelijkheid Setedit SatcoDX versie 1.02 heb ik gebruik je soms een andere versie?? :D

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ja, bij mij is SatcoDX (van SetEdit) versie 1.05, en daar heb ik geen problemen mee gehad. Het kan best zijn dat het formaat is veranderd.

Haal hem maar even opnieuw binnen bij Der Litzinger.

Welk programma slikt ook SDX-files?

Geplaatst:

als ik probeer de rar bestanden van pepper te openen krijg ik de mededeling dat ze corrupt zijn, kan ze dus niet openen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Invertist
Ja, bij mij is SatcoDX (van SetEdit) versie 1.05, en daar heb ik geen problemen mee gehad.
Welk programma slikt ook SDX-files?

Ja nu begrijp ik het helemaal versie 1.05 van Setedit werkt, nu update ik regelmatig de nieuwe versie van Wolfgang maar dan download ik het DLL bestand en zet dat in de map van Setedit.
Een nieuwe versie wordt moeilijk heb drie licenties van Wolfgang en die staan in dezelfde map dus dat moet erg voorzichtig anders ben ik mijn licjes kwijt.

Daarom begrijp ik nu ook dat het bij bijna niemand lukt bij een update van Setedit blijft de oude versie van Sadcodx staan. shocked
Geplaatst:

Ah, welke likjes heb jij? :-)

Overigens, als je dat likje eerst ergens anders saved kan je rustig updaten hoor...

En vind je het echt eng, dan installeer je de nieuwe setedit gewoon in een nieuwe map en kopier je je likjes daarheen.....

Geplaatst:
Origineel bericht van: Spotvogel
Ah, welke likjes heb jij? :-)

DVB 2000
Extreme
Clark Tech

En voor de rest hoef je je geen zorgen te maken ik weet hoe dat moet!!
Maar als je de handleiding leest van Setedit hoef je die niet te oninstalleren je kunt de hele map zo weggooien, dat zal ik dan maar niet doen. laugh
Geplaatst:

Het leven is nog mooier na een tip van pet23:

op deze site is het freeware programma "Clarke Tech Editor Studio" binnen te halen. Dat is in staat op settingbestanden rechtstreeks binnen te halen, die je vervolgens in een ander formaat kunt exporteren.

Zie:

datfiles.jpg

Met een programma als SetEdit kan je ze dan weer omzetten naar een formaat voor je eigen ontvanger.

Geplaatst:

Ow!

Ik gebruik dat programma al tijden, maar zag die optie nooit?

Nu nog niet?

Ik heb net versie 3.04 gedownload, maar zie nog steeds niet hoe ik dat venstertje krijg?

Import gebruikte ik altijd al, maar hoe kom ik bij dat import from web?????

Ik heb maar 1 wijntje op???????

Geplaatst:

Misschien nog een wijntje: import en dan web aanklikken (ik geef het toe: het was even zoeken, maar het staat er toch wel duidelijk!).

Geplaatst:

Werkt geweldig: aangevuld met de helemaal bovenaan genoemde SatcoDX-generator: binnen de kortste keren een settinglijst voor 43 satellieten. Daar was ik tot voor kort dagen mee bezig...!

En alles met dank aan pet23!

Geplaatst:

Ja het progje C Tech editor met de import funktie van Kingofsat kende ik al.

Maar zo snel gaat het allemaal niet als ik de 32 satelieten moet sorteren op volgorde ben ik bijna een week lang iedere avond bezig.

Als je alleen Hotbird met een dikke duizend zenders neemt en je wilt het netjes doen kost het heel wat uurtjes. tired

Geplaatst:

Heb vandaag een complete lijst gemaakt met 43 satellieten: gaat supersnel (samen met SetEdit).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen