Ga naar inhoud


echostar ad3000ip v201 firmware


Gast

Aanbevolen berichten


Had het al in de smiezen.<BR>nog geen echt noemenswaardige<BR>verschillen kunnen ontdekken, <BR>alleen de seca ci loopt niet<BR>meer vast bij driftig zapgedrag.<BR>maar bedankt, heb deze soft nog <BR>nergens anders gezien.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een paar nieuwtjes met v201...<P>- mogelijkheid om individuele radio zenders toe te voegen (kijk's naar de nieuwe opties bij edit/add sat/tp)<P>- CI werkt inderdaad beter - waardoor het nu ook mogelijk is om met de Irdeto FreeCAM nieuwe plainkeys in te typen<P>- now/next vanuit epg werkt iets handiger<BR> <BR>echt dramatisch is het niet, maar toch een stap vooruit<P>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet niet of ie DiSeqc 1.2 ondersteunt (ik maak er geen gebruik van).<BR> <BR>Je hoeft nergens op te letten. Tot nu toe werkt het bij mij perfekt, en zonder de door Echostar altijd aangerade factory-defaults reset (gelukkig).<BR> <BR>wel is het een beta (nooit officieel vrijgegeven en dus zeker niet door Echostar zelf ondersteund...)<P>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat echostar het niet ondersteund maakt toch niet veel uit; Ik heb de software erin geblazen en ben al redelijk tevreden. Zeker omdat ik nu in mijn cammenu kan komen zodat ik op het irdetovlak gewoon met de Freecam de codes kan inkloppen.<P>Greetz<P>John.<BR><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een verbetering ontdekt:<BR> <BR>als je nu in de "program satellites" menu gaat (waar je de schotel heen en weer kan vershuiven, om evt. een signal te "peak"-en, kom je nu in met gelijk al je "huidige transponder" geselecteerd (maw, de transponder die correspondeert naar de zender waar je aan het kijken/luisteren was). Dat is wel handig, want het spaart tijd (hoeft dus nu niet eerst te gaan zoeken op welke transponder de zender zit en dan door en lange lijst tansponders te bladeren).<P>2old<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog eentje...<BR> <BR>bij v201 is het (eindelijk) nu mogelijk om je oost- en west-limieten in te stellen/aan te passen zonder een hele reset te doen.<BR> <BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...