Zilverster Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 @aart44, Citaat: Select the com port. The list will only contain valid com port on your PC. Klopt, dit staat er bij mij ook, maar heb alleen compoort 2 als optie. Vervelende is dat ik de Mastera enz. op compoort 1 heb aangesloten, andere programma's zien compoort 1 wel. Op dit moment heb ik geen andere programma's draaien op die poort dus snap het probleem even niet Ook geen .ini te vinden waar ik dit kan aanpassen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 @All, Probleem opgelost wat betreft de compoort , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast aart44 Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Origineel bericht van: Zilverster Probleem opgelost wat betreft de compoort , gr. Ja nu zijn we natuurlijk ook geintresseerd in de oplossing, wat was het nu???
Zilverster Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 @aart44, Sorry, een herstart van de PC, hij zal het wel te druk gehad hebben vandaag . Voor de liefhebbers ! Instellingen voor Irdeto kaarten, stand 0 op de Mastera 6 Mhz. , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Spotvogel Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Hmmmmm, nou zie ik de HPK, de ATR, en de provider..... Is wel heeeeeeel lang geleden dat ik daarmee gespeeld heb. Kan het ding nog meer nuttigs?
Zilverster Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Geplaatst: 25 januari 2008 @Spotvogel, Citaat: Hmmmmm, nou zie ik de HPK, de ATR, en de provider..... Welke kaart versie ? Citaat: Is wel heeeeeeel lang geleden dat ik daarmee gespeeld heb. Ja, hier ook . Citaat: Kan het ding nog meer nuttigs? Ik ben nog steedt voorzichtig aan het proberen. Trouwens, ik vond ook nog een oud programma terug met de naam CardWizard, ook leuk om eens mee te spelen. Door al dat spelen wordt er i.i.g. weer wat meer duidelijk wat betreft de commando's, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Wil Weten Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Kan het ding nog meer nuttigs? Ik ben er nog lang niet uit hoor, maar er zit ook een file bij met 2 gif afbeeldingen bij. Daar zag ik dat ook de datum (in Hex) eruit komt. Daarnaast kan je ook comando's naar de kaart versturen. Ik weet nog niet hoe het precies moet. Maar ik denk dat deze opmerking sommige mensen aan het denken zet. Nog even voor de slechte verstaander D A T U M!! (sorry voor het geschreeuw ) Met Vriendelijke Groet Wil Weten
Spotvogel Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Ik heb er een verlopen Pink plus kaart ingepropt, versie 4.1 dus. Maar nu????? :-)
Zilverster Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 @Spotvogel, Citaat: versie 4.1 dus Dan zit jij goed, het programma is speciaal geschreven voor deze kaarten (?), de optie rechts boven in dat vierkantje eens selecteren............. Wat Irdeto betreft heb ik gelukkig inmiddels wat mer gegevens wat betreft de commando's naar de kaart, wanneer ik tijd heb zal ik alles eens op een rijtje zetten en t.z.t. posten, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 @Wil Weten, Citaat: Daarnaast kan je ook comando's naar de kaart versturen Ik ben er ook nog lang niet uit , maar blijft altijd weer leuk. Hier onder enkele commando's die je op eigen verantwoording eens zou kunnen proberen : read ASCII-Serial -> 01 02 00 03 00 00 <3F> read HexSerial -> 01 02 01 03 00 00 <3E> read Countrycode -> 01 02 02 03 00 00 <3D> check for protect -> 01 04 00 00 00 00 <3A> read Providerdata 00 -> 01 02 03 03 00 00 <3C> read Providerdata 10 -> 01 02 03 00 01 00 <3E> read Channels of Provider 00 -> 01 02 04 00 00 01 00 <39> Zelf gaat het mij op dit moment alleen even om het serial waar ik nog niet helemaal uit kom, zie hem wel staan , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Spotvogel Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Dan krijg je idd de HPK; maar wat schieten we daar mee op? Voor Irdeto 1 had ik vroeger carddevil, die schoof gewoon de datum weer op geloof ik?
Zilverster Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 @Spotvogel, Citaat: Dan krijg je idd de HPK; maar wat schieten we daar mee op? Geen idee ( lees, misschien belangrijk bij een goedwerkende EMU ? ), Voor Irdeto 1 geld : - De HEXMASTERKEY is met de HEX-SERIAL versleuteld. - De PLAINMASTERKEY is met de PROVIDER-GROEP versleuteld. Omdat de MASTERKEY met de HEX-SERIAL en de PROVIDER-GROEP versleuteld is, herleiden we daaruit de volgende formule : MASTERKEY = HEXMASTERKEY + PLAINMASTERKEY Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Sp@rX Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Na jaren zonder sat4all toch maar weer aangemeld door dit topic. Met grote belangstelling zal ik dit topic volgen en zomogelijk helpen. Ik zal Zilverstar binnenkort weer bezoeken om te overleggen, net als vroeger Wie weet wat er allemaal mogelijk is/wordt!
Spotvogel Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Hebben jullie wat aan die HPK en de andere gegevens van die Pink-card? Ligt hier toch maar te liggen.......
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Geplaatst: 27 januari 2008 @Sp@rX, Citaat: Ik zal Zilverstar binnenkort weer bezoeken om te overleggen, net als vroeger Tja, gezien ik nogal wat kennissen over Nederland verdeeld heb zitten was het voormij wel een beetje moeilijk raden wie ........ Citaat: Stadskanaal English beer is like having sex in a canoo....Fucking close to water... Het later toevoegen van deze gegevens bood me de oplossing, dat kon er maar 1 zijn ........... Voor mij de aanstichter van deze waanzinnige hobby, waar waarschijnlijk nooit een eind aan zal komen en waar ik elke dag nog blij mee ben. Toen bij 0 begonnen en daar lijkt het nu ook weer op wat betreft Irdeto. Vooralsnog kom ik niet uit de serial berekening van de kaart, een van de dingen die een belangrijke rol speelt. Wat kom ik tegen, dec, hex en ascII (?), het ziet er naar uit dat er met meer maten gemeten wordt , we zoeken verder, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten