Ventura Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Wie heeft ervaring een usb stick om te toveren naar een bootable boot disk. Ik heb deze website http://www.weethet.nl/dutch/hardware_bootfromusbstick.php de stappen gevolgd. En helaas het werkt nog steeds niet. Wie kan me verder adviseren en of helpen? Mijn dank is groot.
Morgothzz Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Probeer het tooltje van HP eens. Die ondersteund heel veel flashdrives/usb sticks. Hij is eigenlijk bedoeld voor firmwareflash maar je maakt je stick er bootable van. Daarna kan je er gewoon een hirens boot disk of pe versie op zetten. Of je maakt er meteen een Knoppix stick van dat werkt ook perfect. Regards 'Life Is A Joke'
verkerkbr Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Goede avond, op de website van mandrivaclub.nl is een livecd genaamd MCNLIVE (met naam Delft of andere plaatsnamen) aanwezig. Laatste is, meen ik, Toronto. Na het opstarten van deze live CD kun je vervolgens een bootable usb stick aanmaken. Instructie zijn daar te vinden. Groet, Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen