Ga naar inhoud


Echostar AD-3000IP


Gast

Aanbevolen berichten

Met software 3.00 loopt hij ook muurvast,na<BR>zeker twee maal de steker uit het stopkontact<BR>hebben gehaald begaf de ontvanger het geheel.<BR>Dus hij gaf geen pikkeltje meer op het display,tje.<BR>Ik draaide daarna de steker in het stopkontact om, en tot mijn verbazing gaf hij ineens weer beeld.<BR>Het blijft een ranzigge ontvanger,hopelijk dat ze in Almelo hier raad mee weten, of is de afvalcontainer al zover gevuld dat ze met deze puinhoop geen kant meer op kunnen.<P>John<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hang het chassis van je ontvanger eens aan aarde. 99% van de gevallen probleem(en) opgelost.<BR>als je geen geaard stopcontact in de buurt hebt, sluit je het huis van je ontvanger op de nul (blauwe draad in stopcontact) aan.<BR>wat je hiermee oplost is de "ruis" die de schakelende voeding van de echo produceert met een aantal procenten gereduceert wordt. dit voorkomt dat de ontvanger gaat "hangen". bij driftig zapgedrag wil 'tie dan nog wel eens blijven hangen, maar dit is te verhelpen door even terug te zapen naar het vorige kanaal, of de ontvanger even uit/aan te zetten.<BR>succes.<BR>Prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...