Ga naar inhoud


Capaciteit Digitenne en frequentie ruimte


rolandroland

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zag dat op 1 kanaal wel 7 zenders neergezet kunnen worden bij Digitenne. In dat geval benutten zij niet de volledige capaciteiten? Op een andere kanaal zitten er slechts 4 zenders op!

 

Trouwens op bellen.com staat dat Digitale televisie meer ruimte krijgt:

 

De recente wijzigingen hebben volgens Heemskerk grote voordelen voor burgers en bedrijven: “Tracking and tracingsystemen worden bijvoorbeeld toegestaan waardoor goederenstromen beter gevolgd kunnen worden en dus ook beter opgespoord kunnen worden in geval van diefstal. Digitale televisie en zelfs gehoorapparaten krijgen meer frequentieruimte. FM-transmitters voor MP-3 spelers waren al te koop in Nederland maar het gebruik ervan was nog niet toegestaan. Nu wel."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rolandroland
Hallo,

Ik zag dat op 1 kanaal wel 7 zenders neergezet kunnen worden bij Digitenne. In dat geval benutten zij niet de volledige capaciteiten? Op een andere kanaal zitten er slechts 4 zenders op!

Trouwens op bellen.com staat dat Digitale televisie meer ruimte krijgt:



Ja hoe meer zender erop hoe slechter de kwaliteit, dus er is weinig keus.
Wat bedoelen ze op bellen.com met digitale TV??
KPN heeft dus ook IP TV. sleep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bouquet 1 en 2 hebben 50% foutcorrectie (15mbit/s), bouquet 3 en 4 hebben 33% foutcorrectie (20mbit/s). Bouquet 1 bevat de publieken dus dat blijft zo, bouquet 2 is vermoedelijk zo ingesteld om de ontvangst van RTL en SBS beter te kunnen garanderen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Hallo,

Ik zag dat op 1 kanaal wel 7 zenders neergezet kunnen worden bij Digitenne. In dat geval benutten zij niet de volledige capaciteiten? Op een andere kanaal zitten er slechts 4 zenders op!


Wat denk je van alle radio stations die in dat pakket met 4 TV zenders zitten?? enne,de software updates die in de lucht staan moeten ook nog ergens een plekje vinden. Ik weet het niet maar het zou best kunnen dat die daar ook zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...