Ga naar inhoud


Regio-tv is driekwart satellietkijkers kwijt


Gast fullHD

Aanbevolen berichten

Wacht maar af, de kabelaars bedenken wel een goedklinkende reden voor een tariefsysteem dat per saldo een verhoging oplevert.

 

Wellicht is jouw glazenbol beter dan de mijne. Ik kan er niet over oordelen. De smartcardbijdrage lijkt idd op komst (1,25 euro per maand tenzij een bundel hebt met internet/telefonie). Voor de rest is het afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wellicht is jouw glazenbol beter dan de mijne. Ik kan er niet over oordelen. De smartcardbijdrage lijkt idd op komst (1,25 euro per maand tenzij een bundel hebt met internet/telefonie).

 

Alleen het woord al: "smartcardbijdrage"..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvb76
bij een andere aanbieder wordt het wel eens settopbox pakket genoemd. Klinkt mooier wellicht cool

Nee, dat is een heel ander product. CDS heeft juist wel een "gratis" pakket. Bij settopbox betaal je voor een verzekering voor je smartcard èn RTL en SBS (die hebben ook €-tekens in hun ogen ja). De publieke zenders kan je nog altijd zonder abonnement zien.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvb76
tis maar hoe je het woord "gratis" verpakt smile

Nu volg ik je dus niet. Ja, je moet een smartcard kopen en misschien nog activatiekosten ofzo. Maar Nederland 1, 2 en 3 kan je toch ècht zonder maandelijkse kosten kijken hoor.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvb76
maar dus niet gratis (aanschafkosten smartcard+activatie), daarom zeg ik het is maar hoe je gratis verpakt.


Ja en je moet ook een TV hebben en ook stroom kost geld.

Maar als je alles betaald hebt een smartkaart en de aktivatie kosten kun je zonder maandelijkse kosten de publieke NL zenders kijken. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvb76
maar dus niet gratis (aanschafkosten smartcard+activatie), daarom zeg ik het is maar hoe je gratis verpakt.

Eerst gaat het over de komende smartcardbijdrage van de kabelaars, dan zeg jij dat dat bij CDS "settopboxpakket" zou heten, ik vertel je dat dat niet klopt en dan begin je maar dat je wel de smartcard zelf moet kopen bij CDS.

Newsflash: bij de kabelaars moet je de smartcard ook gewoon kopen. En daar komen straks periodieke kosten bij, terwijl je bij CDS wel zonder maandelijkse kosten kan blijven kijken. Settopbox is een abonnement van CDS met RTL en SBS, "gratis" bevat alleen de publieken voor, inderdaad, €0,- per maand.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee de discussie waar ik op inhaakte was dat de kabelaars de regio zenders in dure pakketten zouden stoppen en dat is voor een groot deel van de kabelaars niet het geval....die zitten dus bij de meeste kabelaars in het basispakket..toen kwam er weer een discussie op gang over eventuele smartcardbijdragen etc... kortom. we raken enigszins off-topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...