freaky Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Ben thuis aan het experimenteren met een Vista VPN server. Ik heb het lokaal al draaien maar als ik dan verbinding maak via een umts verbinding dan zie ik de verbinding binnenkomen ,alleen ik kan dan niet in mijn mappen komen (geen rechten) Ik heb de poorten 1723/500/51/50 geforward naar de VPN server. Ik zie iets over het hoofd, maar wat kan ik de vinger nog niet achter krijgen. Maakt het trouwens nog wat uit of je een gewone router of is een specifieke vpn router veiliger/beter?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
WPW Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Voeg eens 2 triggers toe op de router op poorten: TCP/UDP 500 500 TCP/UDP 10000 10000 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
freaky Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Geplaatst: 25 januari 2008 dank je voor je reply maar het probleem zat hem in het feit dat mijn mappen ook niet meer lokaal kon openen even alles opnieuw geconfigureerd en daarna werkte het wel. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen