Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Hopelijk is dit de juiste plek voor deze vraag, deze topic komt er het dichtst bij. Als ik een Firmware update van de Sony BDP-S300 Blu ray speler wil doen, ga ik naar de Site van Sony, als ik daar Firmware aanklik, geeft deze aan geen bestaande site. Wie wil daar eens na kijken ?
oudeis Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Download gaat hier prima: directe link (v3.70) Bereikt via Sony.nl -> Ondersteuning -> DVD en Blu-Ray Disc en dan goede type selecteren, en de eerste link 'Firmware downloaden' - Ruud
Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Origineel bericht van: oudeis Download gaat hier prima:directe link (v3.70) Bereikt via Sony.nl -> Ondersteuning -> DVD en Blu-Ray Disc en dan goede type selecteren, en de eerste link 'Firmware downloaden' - Ruud Wel raar, als ik dat hier doe, weer de melding geen bestaande site??? Ook als ik je link gebruik ?? Gebruik Windows Vista Premium
rsjmeijer Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Bij mij werkt de link gewoon en kan hem downloaden. een sat groet van Hobby Robby
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: rsjmeijer Bij mij werkt de link gewoon en kan hem downloaden. Bij mij: Kan de pagina niet weergeven Ook niet met de Firewal uit !! Windows Vista Premium. En de volgende foutmelding HTTP-Fout 500 Interne Serverfout Windows Internet Explorer Wie weet er een oplossing voor mijn probleem
matthew_be_wvl Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Firefox gebruiken... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Is geen oplossing, want bij Andere kan de site wel geopend worden. Wat heb ik geprobeerd, Firewall uit ? Beveilging lager gezet ? Virusscanner uit ?
rsjmeijer Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Wellicht geblokt door online scanner? Welke wellicht in je antivirus zit. Welke antivirus heb je? een sat groet van Hobby Robby
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Ik gebruik NOD32 Ook als ik deze uit heb staan, gaat het niet Bij mijn weten, gebruik ik geen online scanner.
Gast aart44 Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Nee maar de firmware staat op een ftp site heb je dat uitgeschakeld op de één of andere manier?? Overigens heb ik hier ook NOD32 en kan gewoon downloaden dus dat uitschakelen heeft geen zin. Kun je van andere ftp sites wel downloaden??
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Probeer deze directe link eens
Gast aart44 Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: Henri Aalten Wat is nu weer FTP. Uitleg FTP. Deze gaat dan zeker goed dat is http: en hier een ftp site de directe linkftp://ftp.vaio-link.com/pub/HAV/BDP/FW/UPDATE_BDPS300_VER0370.exe zoals je ziet begint dat niet met http en misschien heb je dat op uit staan standaard hoort het gewoon aan te staan.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Die 2 links hierboven werken allebij,mooi. Maar hoe kan dat nu. Waar moet ik nu presies iets veranderen, zodat het de volgende keer wel goed gaat
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Origineel bericht van: Henri Aalten Die 2 links hierboven werken allebij,mooi. Maar hoe kan dat nu. Waar moet ik nu presies iets veranderen, zodat het de volgende keer wel goed gaat Iemand nog een iedée
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen