Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de desbetreffende hardware in een Asus laptop, ik kom niet verder mer msinfo32, die geef mij niet de benodigde hardwareinformatie.

Ook de asuswebsite geeft mij niet die informatie.

Volgens mij zijn er softwareprogjes die exact vertellen welke hardware er in een computer zit, uiteraard het liefste freeware,

Wie kan me helpen?

groet van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

@Gerard,

Hartelijk dank, mooi progje, maar ik kan daar nergens de ingebouwde webcam ontdekken

vreemd he?

groeten van poetsdoekje

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
welke type Asus laptop hebbie ?

merDe

Z92M

poetsie

Geplaatst:

Neem contact op met helpdesk 0591-570290 en ze sturen u de specs wel op.

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Geplaatst:
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de desbetreffende hardware in een Asus laptop, ik kom niet verder mer msinfo32, die geef mij niet de benodigde hardwareinformatie.

Ook de asuswebsite geeft mij niet die informatie.

Volgens mij zijn er softwareprogjes die exact vertellen welke hardware er in een computer zit, uiteraard het liefste freeware,

Wie kan me helpen?

groet van poetsdoekje

probleem opgelost,

Ergens had ik de drivers wel staan, maar dat was heeeeel errug lang zoeken, en telkens maar weer opnieuw zoeken totdat ik de drivers vond, en de webcam werkt

Hartelijk dank voor het meedenken

groeten van poetsdoekje

Geplaatst:

Ja dat weet ik wel ik had ook wel alles van asus gedownload, maar asus had in haar laptops in een aantal maanden verschillende webcams geinstalleerd, en als je niet weet welke ingebouwde webcam je aan boord hebt dan is het moeilijk zoeken

groet van poetsdoekje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen