Poetsdoekje Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar de desbetreffende hardware in een Asus laptop, ik kom niet verder mer msinfo32, die geef mij niet de benodigde hardwareinformatie. Ook de asuswebsite geeft mij niet die informatie. Volgens mij zijn er softwareprogjes die exact vertellen welke hardware er in een computer zit, uiteraard het liefste freeware, Wie kan me helpen? groet van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Hellum Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 SIW = een freeware programma. Staat voor: System Information for Windows http://www.gtopala.com/siw-download.html MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Poetsdoekje Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Geplaatst: 23 januari 2008 @Gerard, Hartelijk dank, mooi progje, maar ik kan daar nergens de ingebouwde webcam ontdekken vreemd he? groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Hellum Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 mischien deze wel: http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/EVEREST-Ultimate-Edition.shtml is alleen wel een trial MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Ome Merde Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 welke type Asus laptop hebbie ? merDe deze ruimte is te huur
Poetsdoekje Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde welke type Asus laptop hebbie ? merDe Z92M poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
xidex Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Neem contact op met helpdesk 0591-570290 en ze sturen u de specs wel op. Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
Zilverster Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 @xidex, Komt me bekend voor , Emmen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Poetsdoekje Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar de desbetreffende hardware in een Asus laptop, ik kom niet verder mer msinfo32, die geef mij niet de benodigde hardwareinformatie. Ook de asuswebsite geeft mij niet die informatie. Volgens mij zijn er softwareprogjes die exact vertellen welke hardware er in een computer zit, uiteraard het liefste freeware, Wie kan me helpen? groet van poetsdoekje probleem opgelost, Ergens had ik de drivers wel staan, maar dat was heeeeel errug lang zoeken, en telkens maar weer opnieuw zoeken totdat ik de drivers vond, en de webcam werkt Hartelijk dank voor het meedenken groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
xidex Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Als je de drivers een keer kwijt bent op de website driver cd's hele driver cd's downloaden. Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
Poetsdoekje Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 Ja dat weet ik wel ik had ook wel alles van asus gedownload, maar asus had in haar laptops in een aantal maanden verschillende webcams geinstalleerd, en als je niet weet welke ingebouwde webcam je aan boord hebt dan is het moeilijk zoeken groet van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen