Gast Satter Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Heath Ledger (BrokeBack Mountain)is gisteren in NYC overleden. Waarschijnlijk een overdosis drugs. Bron: CBS News
xilorp Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Ik ben blij dat hij mij voor is....!!!!! Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Fiene56 Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Tja, las het ook vanmorgen in de krant. Kan mij niet overkomen als doodsoorzaak. Een oud spreekwoord zegt altijd nog: Liever rijk en gezond dan arm en ziek. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
matthew_be_wvl Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Het gaat wel om een overdosis "drugs" in de zin van medicijnen. De pillen die hij genomen heeft, zijn zonder voorschrift te krijgen. Ik vind het jammer dat hij tot zo'n wanhoopsdaad is overgegaan... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Henksat Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Ik vind het jammer dat hij tot zo'n wanhoopsdaad is overgegaan... Zal hem wel te warm aan de kont zijn geworden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast marcellux Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: matthew_be_wvl Ik vind het jammer dat hij tot zo'n wanhoopsdaad is overgegaan... Zal hem wel te warm aan de kont zijn geworden. Ik zou het fijn vinden als we met iets meer respect over dit soort zaken praten/schrijven
Gast hummiesat Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Ach, ik kan de humor van Henksat wel waarderen. Trouwens ik vind dat iemand die zelfmoord pleegt weinig respect verdient. Voor mij is het gewoon een daad van lafheid, een "makkelijke" manier om je problemen uit de weg te gaan, niet realiserend wat je je familie en vrienden aandoet (er vanuitgaande dat die om je geven). Maar goed, da's slechts mijn mening.
xilorp Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: matthew_be_wvl Ik vind het jammer dat hij tot zo'n wanhoopsdaad is overgegaan... Zal hem wel te warm aan de kont zijn geworden. Hahahahahaha dit vind ik gewoon humor......ga zo door Henksat..hahahaha Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Gast probeervanalles Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: hummiesat Ach, ik kan de humor van Henksat wel waarderen. Trouwens ik vind dat iemand die zelfmoord pleegt weinig respect verdient. Voor mij is het gewoon een daad van lafheid, een "makkelijke" manier om je problemen uit de weg te gaan, niet realiserend wat je je familie en vrienden aandoet (er vanuitgaande dat die om je geven). Maar goed, da's slechts mijn mening. als een man van 83 verlaten wordt door zijn vrouw van 81,kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer verder leven wil. Dit noem ik geen lafheid
jacobus Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Om ervanuit te gaan dat het een overdosis was, lijkt wat voorbarig, zie onderstaand bericht. Tis toch wat als eerste geroepen wordt als er een acteur ed. overlijdt Autopsie Ledger wijst geen doodsoorzaak aan Uitgegeven: 23 januari 2008 17:25 NEW YORK - De autopsie op het lichaam van de dinsdag overleden acteur Heath Ledger heeft woensdag geen duidelijke doodsoorzaak aan het licht gebracht. Dat heeft een woordvoerder van de lijkschouwer aan CNN laten weten. ANP Volgens het medisch onderzoeksteam zal het zeker tien tot veertien dagen duren voor bekend is waaraan de 28-jarige Hollywoodster overleed. De acteur, genonimeerd voor een Oscar voor zijn rol in de filmhit Brokeback Mountain, werd dinsdag door zijn huisbaas dood aangetroffen in zijn appartement in Manhattan. Een politiewoordvoerder zinspeelde op de mogelijkheid dat Ledger zou zijn overleden aan een overdosis drugs. In het appartement werden verschillende soorten medicijnen gevonden, waaronder slaappillen. De familie van Ledger noemde zijn dood een zeer tragisch ongeval. (nu.nl) Discussiëren over de lafheid van zelfmoord is zinloos, mensen die zelfmoord plegen zijn radeloos. Lafheid is een term die hier helemaal niks mee te maken heeft.
freeguy100 Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Mensen in hun waarde laten is blijkbaar nog steeds moeilijk en dat alleen om een rol die hij heeft gespeelt,kan daar dus totaal de humor niet van inzien.. Vu Duo +Wavefrontier T-90
Gast Digital IQ Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: matthew_be_wvl Ik vind het jammer dat hij tot zo'n wanhoopsdaad is overgegaan... Zal hem wel te warm aan de kont zijn geworden. Wat een enorm domme opmerking...je hebt geen flauw benul
Henksat Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: freeguy100 Mensen in hun waarde laten is blijkbaar nog steeds moeilijk en dat alleen om een rol die hij heeft gespeelt,kan daar dus totaal de humor niet van inzien.. Daarom juist de humor, is geen aanval op sexuele geaardheid of wat dan ook. Dat dit soort jongens door roem, succes en geld geen maat meer weten te houden is niet mijn probleem. Als je dan publiekelijk bekend bent krijg je dit soort dingen. Hoge bomen vangen .............. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
matthew_be_wvl Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 De reacties die ik hier lees, zijn walgelijk. Ik hoop dat je in je directe omgeving nooit zelf te maken krijgt met zelfmoord. Lachen met andermans miserie... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen