Henksat Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl De reacties die ik hier lees, zijn walgelijk. Lachen met andermans miserie... Doen we dat niet het liefst allemaal? Totdat iets ons zelf raakt dan vinden we het walgelijk, natuurlijk een beetje erg hypocriet toch? Zoals ik al zei, ik heb niks met dit soort mensen, anders ligt het voor de nabestaanden, die hebben nu miljoenen op de bank door zijn succes, dus deze gevolgen van succes moet ze er maar bij nemen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
matthew_be_wvl Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Ja, en er blijft een twee jaar oude dochter achter. En haar kunnen die miljoenen waarschijnlijk niks schelen. Alleen komt papa nooit meer langs... En je mag zeggen wat je wil, maar - en nu spreek ik over mezelf - ik lach nooit ten koste van een overledene. En daar gaat het nu over, een overledene. Dus als je niks treffelijks kan zeggen, reageer dan aub niet. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Henksat Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Dus als je niks treffelijks kan zeggen, reageer dan aub niet. Jij vindt het walgelijk, lees het dan ook niet. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
jepe Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: freeguy100 Mensen in hun waarde laten is blijkbaar nog steeds moeilijk en dat alleen om een rol die hij heeft gespeelt,kan daar dus totaal de humor niet van inzien.. Daarom juist de humor, is geen aanval op sexuele geaardheid of wat dan ook. Dat dit soort jongens door roem, succes en geld geen maat meer weten te houden is niet mijn probleem. Als je dan publiekelijk bekend bent krijg je dit soort dingen. Hoge bomen vangen .............. Humor of wansmaak? In iedergeval vind ik zelfmoord nou niet direct een leuk onderwerp voor grappen. En iedereen kan het spoor wel bijster raken, is denk ik geen reden om iemand posthuum te veroordelen.
xilorp Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Man man......... Wat maken we ons allemaal druk........ik vond de humor van Henksat wel lachen.......en daar blijf ik bij....gewoon LOL. En verder is het een ver van mijn bed show...(van ons allemaal toch)...dus laah gaan. Sorry allemaal...... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
grunnsat Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Even recapituleren. Een bekende jonge acteur wordt dood gevonden, met de nodige slaappillen in zijn kamer. Echter de eerste autopsie heeft geen directe doodsoorzaak aan het licht gebracht. Vooralsnog duidt dat m.i. niet op zelfmoord, dan was dat direct wel gevonden lijkt mij. Het kan dus best een toevallige samenloop van omstandigheden of een natuurlijke doodsoorzaak zijn. De grapjes over zijn rol in Brokeback Mountain vind ik dus niet bijster gepast bezien vanuit dat standpunt. Als je die film een paar keer gezien hebt, dan zou je ook kunnen weten dat hij een weergaloos goed portret neer zet van iemand die niet in staat is zijn emoties te uiten. Hij heeft niet voor niets een Oscar nominatie voor die rol gekregen. We hebben echt een groot acteur verloren, en dat is erg jammer.
grunnsat Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 En wat lezen we nu vandaag in de krant? Citaat: ANP New York, 6 febr. De Australische acteur Heath Ledger (28) is overleden door ,,overmatig medicijngebruik''. Dat hebben autoriteiten in New York woensdag meegedeeld. Zijn dood was een ongeluk. Ledger werd twee weken geleden dood aangetroffen in zijn appartement in die stad. De medicijnen waren overigens wel voorgeschreven door een arts, maar door verkeerd gebruik was er sprake van acute vergiftiging, concluderen de onderzoekers. De deskundigen vonden zes verschillende soorten medicijnen in het lichaam van Ledger, die vooral bekend is door zijn rol als homoseksuele cowboy in de film Brokeback Mountain. Op 22 januari werd de Australiër dood aangetroffen in zijn bed. Hij lag daar naakt, met naast hem slaap- en kalmeringspillen en pijnstillers. Door die verschillende middelen door elkaar in te nemen, onstond een dodelijke cocktail, is de strekking van het onderzoeksrapport. ,,We komen tot de conclusie dat de dood een ongeluk is, voortkomend uit het medicijnmisbruik'', zeggen de onderzoekers. Dus geen zelfmoord, geen drugs, gewoon een ellendig ongeluk.
Fiene56 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Ja, zag het ook al op de TV. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen