Gast longjacket Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Een paar maanden geleden vond ik instellingen voor een manhattan op de onderstaande link. Helaas werkt onderstaande link niet meer. Nu heb ik mijn receiver gereset. Heeft iemand voor mij de stappen om duo lnb (om astra 1 en 3 te ontvangen) in te stellen (frequentie lnb e.d.) op een manhattan plaza 3300? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number
Gast aart44 Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Vermoedelijk bedoel je de instellingen zoals ze hier gepost zijn dat is in ieder geval ook een Manhatten dus veel verschil zal er wel niet inzitten.
Gast longjacket Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Dank Aart voor je reactie; Ik heb het een en ander uitgeprobeerd; volgende setting werkte: Menu> kanalenzoeken> relais geen switch instelling Astra 1; c/ku> switch geen Lnb freq> u-lnb1 lnb spanning> aan toneburst> uit Instellingen Astra 3; c/ku switch> geen Lnb freq> u-lnb1 lnb spanning> aan toneburst> uit relais>disEqc A TPlijst(groen knopje)>(onderaan) het volgende invoeren lnb freq 11914/ 27500 H volgende is wel belangrijk merkte ik ;-) Kanalenlijst> satelliet> alle kanalen (At/m Z)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen