Ga naar inhoud


Wie heeft ervaring met de Smart Finder of Satlook Micro


-= [ Appien ] =-

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nee maar wel het grote voordeel schreef je :D
Maar goed, welk type Satlook heb jij eigenlijk? Ik ben aan het zoeken om een lijst met 100 transponders te kunnen bewerken. Deze lijst kun je uit de Satlook trekken met Micromem, dat is een .smd bestand. Maar hoe je dit verder kan bewerken.... wie het weet mag het zeggen smirk


Satlook Micro geen G2. Ik heb een probleem om de Satlook op de PC aan te sluiten aangezien er geen serieële poort op mijn PC zit.Nu weet ik dat er USB -serieële (ik weet ff niet zo snel hoe zo een poort ook alweer heet) adapters te koop zijn maar die kosten zo rond en nabij de 30 euro dus wat dat betreft wacht ik nog ff en kan je zodoende niet meer info geven. WPW weet het wel misschien dat ie jou ook zo een superuitgebreide uitleg kan geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
WPW weet het wel misschien dat ie jou ook zo een superuitgebreide uitleg kan geven.

Zie ook die andere draad laugh maar een usb-rs232 adapter werkt prima met de satlook, wat je alleen moet weten is dat de adapter alle connectoren gebruikt en dat je met bvb. de satlook en een satontvanger er een kabeltje tussen moet zetten die alleen 2,3,5 doorzet en verder niks, met een mastera en zo meer moet je die tussen kabel er tussenuit halen(dus alle connectoren gebruiken). Zodoende maak ik voor elke ontvanger een kort verloop kabeltje die dan naast de ontvanger ligt, aan de usb-rs232 convertor een lekker lange verleng kabel die alleen 2,3,5 doet. Dan is het simpel plug werk tussen satlook/satontvanger/programmer zonder je druk te hoeve maken welke draaden er uiteindelijk vast zitte.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...