Gast Satellite Europe Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Er heeft iemand in de loop vd. jaren enorm veel verdiend aan 't modden van Xbox-en & heeft 1500 harddisks(!) overgehouden. Blijkbaar verveelde die zich & dacht dat die Domino day 'ns dunnetjes kon overdoen. http://kotaku.com/347782/watch-1500-xbox-hard-drives-fall-down-like-dominoes
Gerard - (GTB) Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 dit is beter dan al die steentjes... wat een disken Groetjes, Gerard (GTB)
Ou-Tannu Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: de slimste Waarschijnlijk allemaal Maxtor HD's volgens mij zijn het voornamelijk Western Digitals... uit de Protege serie volgens mij en enkele seagates gezien.. Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Satellite Europe Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 In beide Xboxen die ik hier heb staan zat 'n Seagate (best stille schijfjes voor toendertijd)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen