Coolriko Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Mss een domme vraag maar mag je een schotel simonizeren (in de wax zetten) zoals je dat doet met de auto? Mijn kleur v/d schotel is wat afgetrokken van de zon. Wil hem zo terug wat mooier maken. Graag jullie reactie/bevindingen. Dank bij voorbaat.
Gast Johnnybravo_ Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 kan totaal geen kwaad, hij word er gladder en dus eigelijk ook beetje beter bestand tegen het vuil erdoor.
alejandro Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Mag ik hier even op inhaken? Zou het kwaad kunnnen als ik mijn schotel bewerk met een spuitbus?(verf) tis zo saai nu. Vastberaden, geen arrogantie!
WPW Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Het staat tog egt in de FAQ: Schilderen/verven van een schotel 1 Schilderen/verven van een schotel 2 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
alejandro Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Je ziet, ik moet nog wennen aan de nieuwe lay-out iig bedankt voor de hint....... Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen