Con Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Standaard heb ik de klassieke windows ingesteld. Toch start windows soms op met de XP "look". Hoe is dit toch mogelijk? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 meerdere accounts op je PC of met één en dezelfde account ? merDe deze ruimte is te huur
Con Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Één account, ben de enige gebruiker. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Pacman Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 ntuser.dat weggooien of even renamen (onder een ander account, anders kan je hem niet deleten) Opnieuw inloggen/testen.
theparasol Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 houdt er dan rekening mee dat er meer weg gaat: bv diverse instellingen zoals bv outlook email account settings.
WPW Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: theparasol houdt er dan rekening mee dat er meer weg gaat: bv diverse instellingen zoals bv outlook email account settings. Effe de "Wizard Mijn instellingen opslaan" draaien dan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Con Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: WPW Origineel bericht van: theparasol houdt er dan rekening mee dat er meer weg gaat: bv diverse instellingen zoals bv outlook email account settings. Effe de "Wizard Mijn instellingen opslaan" draaien dan. Omdat ik de actie van Pacman nu nog even te rigoreus vind opteer ik voor de optie van WPW. Waar kan ik deze actie vinden in xp? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: WPW Effe de "Wizard Mijn instellingen opslaan" draaien dan. En dan maar hopen dat het probleem niet mee opgeslagen word
WPW Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Onder office hulp-... dingen of zo, tis alleen voor instellingen van office. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
kaelem Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Het probleem ontstaat toch niet door office,het dient zich volgens mij al veel eerder aan. Voordat office word opgestart komt die melding. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Dit heb ik zelf ook wel een enkele keer, ik heb geen flauw idee waar het aan ligt en heb het zoeken naar een oplossing al opgegeven. Als het zich voordoet dan zet ik handmatig de vormgeveing weer even in windows klassiek en kan er dan meestal weer weken tegen
WPW Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Daar ging het tog niet om... wel goed lezen ja. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Con Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 Bij het opstarten wordt soms de verkeerde windows opmaak toegepast. Dan heb ik nog geen enkel officeprogramma gestart. Uiteraard kan ik de opmaak weer handmatig naar "windows-klassiek" brengen maar dat is uiteraard niet de bedoeling. Soms lijkt het erop dat er 2 verschillende bootfiles zijn waaruit gekozen kan worden. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast hummiesat Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Heb je misschien een laptop? Dan heb je op accu volgens mij een ander profiel dan met lader. Of docked en undocked...
Con Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Geplaatst: 27 januari 2008 Origineel bericht van: hummiesat . . . . Heb je misschien een laptop?. . . . Nee, ik heb een standaard desktop. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen