Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste abonnee,

Goed nieuws: uw internetabonnement wordt sneller!

@Home werkt voortdurend aan de kwaliteit en service van de diensten die u bij ons afneemt. Daarom gaat de snelheid van Internet Intensief 8000 vanaf medio februari omhoog. De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 12.000 kbit (12 Mbit) per seconde. De uploadsnelheid van 1.500 kbit (1,5 Mbit) per seconde blijft gelijk.

Het product gaat Internet Intensief 12000 heten. De prijs is ongewijzigd,

€ 47,95 per maand. Wanneer u nu ook gaat bellen via @Home kunt u zelfs geld besparen. In combinatie met Internet Intensief betaalt u namelijk niets voor BasisBellen, ons telefoonabonnement.

Kijk dat is mooi werk en de prijs blijft gelijk.

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Geplaatst:

Ze moesten natuurlijk wel. Een 20Mb ADSL+ abonnement is veelal goedkoper.

Hun duurste abonnement biedt 20Mb download met 2Mb upload. Vooral dat laatste kan een groot pluspunt zijn. ADSL kan nameljk geen hogere upload snelheid bieden als 1Mb, ook niet met de nieuwere DSL versies die er aan komen.

Als ik het goed begrijp kunnen de huidige kabel modems in principe tot 30Mb download en 30MB upload bieden.

Geplaatst:

ja klopt maar waar ik woon kan ik bij de kpn maximaal 3000 k/bits krijgen we zitten te ver van de centrale en die andere aanbieders al helemaal niet.

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat

Als ik het goed begrijp kunnen de huidige kabel modems in principe tot 30Mb download en 30MB upload bieden.

een qam256 kanaal kan rond de 50Mbps down aanbieden, upstream zonder bonding, met 6,4 MHZ en 64 QAM ligt je rond de 20 Mbps, als ik het goed heb. Dus 50/20 kan, alleen moet je dan wel alleen zijn op het kanaaltje

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

ik ben blij dat ik van die idioten af ben. ik heb tijden een 8Mbps verbinding gehad via @Sloom maar was vaker offline dan online en als ik dan online was, was het vaak niet vooruit te branden. De helldesk had geen idee waar het probleem gezocht moest worden en begonnen uit wanhoop maar contactdozen zonder aansluitdraden op te sturen. De straat is er ook 2x uit geweest zonder oplossing/verbetering maar wel met meer storing bij de buren (TV) smile

al zouden ze het gratis aanbieden met een snelheid van 1Gbps, dan nog kwam het er bij niet (meer) in.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Mijn broer ook niet maar ik kon nergens anders sneller internet krijgen en heb vorig jaar een proef abbonement van 2 maand gehad en het blijft tot nu toe goed bij mij draaien ik had vroeger adsl basic van xs4all en betaalde daar ook 52 euro voor, maar later werkte die snelheid upgrade bij mij niet meer vandaar.

• Moderator
Geplaatst:

ik snap het niet. Ik heb zelf al vanaf het begin van kabel internet @home en in al die jaren is internet 1x uitgevallen (wel 3 dagen maar oke). Dus ik ben zelf wel tevreden. mischien 1 van de weinige whistle

Een vriend die een paar straten verder woont heeft nu een half jaar internet van home en die verbinding valt om de haverklap uit.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Citaat:
Ze moesten natuurlijk wel. Een 20Mb ADSL+ abonnement is veelal goedkoper.

Ja dat klinkt wel mooi, maar een 20 Mb abbo is bij heeeeel veeeeel mensen geen 20Mb, ze zeggen ook allemaal TOT 20Mb.

Ik noem maar een voorbeeld bij een kennis heeft de tot 20Mb maar een snelheid van 1,5 en soms maar de helft!!

Ligt eraan hoever je van het basisstation, of hoe heet zoiets, zit.

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Leuk.

Dat zal betekenen dat Casema precies hetzelfde gaat doen. Ze hebben niet voor niets vrij recent alle snelheden gelijk getrokken van de Zesko groep.

Zit ik dadelijk weer ongeveer op de snelheid waar ik op zat voor mijn downgrade ;-)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Poetsdoekje

Ik noem maar een voorbeeld bij een kennis heeft de tot 20Mb maar een snelheid van 1,5 en soms maar de helft!!

poetsie

Ja allemaal leuk en aardig maar een 20 mb adsl abo kost maar 20 euro dit van @Home kost nog steeds 47,95 zit hier dan de anologe kabel bij in??
Als ik bij Tweakers kijk zie ik toch erg veel @Home klanten overstappen.
Hiermee zullen ze wel proberen het tij te keren. laugh
Geplaatst:

de analoge kabel komt er apart overheen a 15 euro per maand maar goed dat doet er ook niet toe omdat iemand die geen ahome internet heeft ook wel de 15 in de maand moet betalen of je moet al zoveel geluk hebben als ik die de kabel opzegd en dat ze de buren afsluiten en die bellen weer en nu heeft iedereen de kabel weer Maar kijk nooit via die kabel omdat het beeld om te janken is.

Vind na verhouding 47.95 wel duur maar ja als je te ver van de adsl centrale zit moet je wel eens wat

Geplaatst:

Ik heb mijn abbo bij @home a 47,95 opgezegd om over te stappen naar Telfort.

Verder zeg ik dus ook mijn kabel tv op, wat ook 15 euro per maand is.

Hier komt ook nog de gratis telefoon bij die ik heb, en waar ik de gesprekskosten wel van moet betalen.

Totaal per maand bij @home: +/- €65,- per maand

Strax bij Telfort: €30,- per maand.

Scheelt mij dus dik 35 euro per maand. Volgens de site van Telfort moet ik de 20 MB kunnen halen, al zou ik het met 10-15 MB moeten doen, ben ik nog altijd goedkoper uit.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

dat is ook de reden dat ik ben overgestapt van direct adsl 52.95 per maand voor 6 mb

haal met telfort nu 7.5 mb heeft met oude centrale te maken denk ik maar goed ging mij ook om de besparing van 33 euro per maand

Geplaatst:

Bij @Hopeloos is het een puinhoop.

Ter illustratie: Ik ben al ruim 4 jaar geen abonnee meer en woon zelfs niet meer in Nederland.

Al mijn @Home mail accounts werken echter nog steeds.

@Sloom geeft de adressen soms weg aan nieuwe abonnees waardoor ik mail voor hen ontvang. Via de afzender raad ik de nieuwe abonnees dan aan om snel het abonnement weer op te zeggen. Gaat nu al jaren goed. laughwhistle

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Poetsdoekje

poetsie

Ja allemaal leuk en aardig maar een 20 mb adsl abo kost maar 20 euro dit van @Home kost nog steeds 47,95 zit hier dan de anologe kabel bij in??
Als ik bij Tweakers kijk zie ik toch erg veel @Home klanten overstappen.
Hiermee zullen ze wel proberen het tij te keren. laugh

En hier sluit ik mij helemaal bij aan. Ik snap niet dat de kabel providers zulke prijzen vragen voor deze abonnementen. Je betaalt 47,95 plus nog eens de kosten voor je kabel abbo (15 euro ofzo). Dus dik 60 euro bij elkaar. Ik denk als ze de prijzen niet gaan verlagen er nog steeds meer abb. zullen overstappen en naar adsl zullen gaan. Of je moet in een gebied zitten dat je geen snel ADSL kunt krijgen. frown

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen