theparasol Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Ha... de meeste gebruikers zijn dusdanig lui en onkundig dat als het eenmaal (een beetje) werkt ze net zolang bij die provider blijven totdat deze zelf de stekker eruit trekt. Wees blij met inzicht dat er te kiezen valt en kennis en wil om dit te realiseren.
tfh Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: theparasol Ha... de meeste gebruikers zijn dusdanig lui en onkundig dat als het eenmaal (een beetje) werkt ze net zolang bij die provider blijven totdat deze zelf de stekker eruit trekt. Wees blij met inzicht dat er te kiezen valt en kennis en wil om dit te realiseren. Tja, misschien wel. Maar als ik om mij heen kijk naar ervaringen in mijn vriendekring met bv Tiscali, Tele2, etc... Dan ga ik dus niet overstappen. Verbinding die er regelmatig uitligt, snelheden die niet eens in de buurt komen van de "aangeprezen" snelhden, geen usenet diensten, helpdesks die (vrijwel) niet bereikbaar zijn. Tja, dan betaal ik wel behoorlijk wat meer voor mijn Casema aansluiting, maar mijn internet verbinding ligt er gelukkig zelden tot nooit uit. En de beloofde snelheden worden ook dik gehaald. Mijn Casema verbinding is zelfs stabieler dan mijn Demon & XS4ALL aansluitingen ook geweest zijn en dat waren nou ook niet echt de goedkoopste (ADSL) providers. Maargoed, langt niet iedereen gaat voor goedkoop. Ik ga liever voor goed werken...
xidex Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 Ik heb die aanbieding ook wel gezien van Telfort maar als ik daar voor 19.95 euro een abbo afsluit krijg ik een verbinding van maximaal 4000 ipv 20000 . Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen