Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

daar heb je niet zo veel aan als de pc nog helemaal niet boot.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

@TheParasol

ik heb helaas geen andere PCI-E videokaart (alleen maar een AGP videokaart). Ik heb inmiddels al wel een andere site gevonden, waar ik een VGA bios weg kan halen (http://www.techpowerup.com/vgabios/). Ik heb me ook aangemeld op het eVGA forum. Op dit forum stond dus vermeld dat daar inmiddels geen VGA bios files meer te verkrijgen zijn. Ik moet nu dus eerst eens kontroleren welke VGA bios ik eigenlijk heb en dan kijken of ik 'm kan vervangen door een nieuwere van de genoemde site.

Groetjes,

Arend.

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

• 4 weken later...
Geplaatst:

@Allen

ik heb uiteindelijk maar besloten om het risico niet te nemen om de VGA bios te upgraden. Ik heb mijn videokaart nu geruild met een collega en ik ben nu van mijn probleem af. Hij heeft mijn videokaart geprobeerd en deze werkt naar behoren in zijn pc. Hij heeft gelijk beeld.

Het probleem moet dus in de hardware worden gezocht.

Groetjes,

Arend.

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen