B67FSTB Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Hoi Ik ben een leek als het gaat ivm satelliet kijken en alles wat er met te maken heeft. Ik heb een digitale receiver echostar 2200 ci en een 80 cm triax schotel 2de hands gekocht.Ik heb alles geinstalleerd en heb zowaar al beeld op ASTRA. Graag had ik iemand die me meer inwijd in deze materie en liefst in levende lijve.Iemand rond het hasseltse in belgie. Kan de zender D-MAX fta ontvangen worden en hoe doe je dat. Alle info is welkom. TOPFIELD 5010 PVR met TRIAX 80cm met 1 lnb
Timm1983 Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 @ B67FSTB Van harte welkom bij Sat4all! DMax zendt ongecodeerd FTA uit door je schotel uit te richten op Astra 19.2° Oost. Frequentie 12246 Horizontaal 27500 3/4 FTA Je kan misschien proberen om je ontvanger naar zenders te laten zoeken op de Astra of wel de frequentie handmatig ingeven. Meer info over DMAX vind je ook op Kingofsat frequentielijsten Succes Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gene 1225 Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Welkom , en als je dit forum beter leert kennen zal je zien dat zowat alles aan bod komt . Als je al beeld hebt ben je begonnen , de rest leer je wel " onderweg " . Aarzel niet om de database te raadplegen en / of je vragen te stellen ; Succes Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen