Ga naar inhoud


Lyngbox HDTV PVR nu in duitse prijssites €679,-


Gast chevy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een mooi apparaat, een nadeel vind ik alleen dat de HDD alleen via de lyngbox valt te bekijken. Streamen naar PC of eigen media files erop zetten kan niet.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
En het is ook geen open-OS wat gebruikt is.Dus even snel een softcam erin zetten gaat ook niet lukken.


De UFS-910 was ook geen open-os dus daar ben ik niet zo bang voor.

De STi7100 CPU is een RISC based CPU dus er moeten dan ook emu's komen die dat ondersteunen.

Maar ik denk als de box "open" is dat deze snel zullen volgen.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd hoe je dat wil gaan doen dan.

Ik heb de lyngbox zelf nog niet gezien, maar een kennis van mij wel en die kon er geen enkele gecodeerde zender mee kijken want zodra je er een willekeurige CI module in stopte had je geen signaal meer. Dan moest eerst de CI er uit, opnieuw opstarten en dan pas weer beeld.

Ook was het beeld via SCART volgens hem zo slecht dat er niet naar te kijken viel. Via HDMI was het acceptabel, maar zat er erg weinig contrast in.

Ook was de overall performance volgens hem erg "sluggy" (zijn woorden) en komt dat door de gebruikte CPU die volgens hem nooit snel genoeg kon zijn om op te nemen en tegelijkertijd naar een andere zender te kijken.

De importeur van de lyngbox zou zelf ook niet bepaald gecharmeerd zijn van wat de "lyngers" hem geleverd hebben.

Ik hoop de mij beloofde testbox volgende week te krijgen. Ik ben erg nieuwsgierig of er inmiddels al wat verbetering in zit.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke Lynbox je vriend heeft gezien Ron, maar ik heb er een gezien in Belgrado en in Sofia, beide op een beurs.

Ik vond dit best meevallen.

Sterker nog: Een zeer mooi beeld, snelle zap zowel op SD en HD zenders.

Ook de CI werkte gewoon en de update via het internet, ook met de zenders ging goed.

Ook worden er nu al een aanpassing gebouwd voor de CCCam door Duitse kanalen bevestigd.

 

Ik heb ook een vriend die er een in huis krijgt voor een test dus verwacht dat ik binnen 2 weken hier wat mooie foto's kan plaatsen.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duh DM8000 heeft geen free go krijgt deze ook niet als volwaardig HD ontvanger een gestripte versie is echter niet voldoende voor een volwaardig produkt, de DM zal je dus zwaar tegenvallen als deze er door komt en daar heb ik zelf persoonlijk geen moeite mee want zo´n dromen zijn bedrog apparaat komt hier niet in huis smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er hier ook een ter test. In de alfa versie van de software was het CAM-slot tuner gebonden, dit is nu niet meer zo. Werkt prima i.c.m. Mediaguard CI en vele anderen. Zapt goed en beeld is ook prima.

 

De ontvanger heeft veel potentie..

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Ik heb er hier ook een ter test. In de alfa versie van de software was het CAM-slot tuner gebonden, dit is nu niet meer zo. Werkt prima i.c.m. Mediaguard CI en vele anderen. Zapt goed en beeld is ook prima.

De ontvanger heeft veel potentie..

Vandaar dat ik weet dat de vriend van Ron het bij het verkeerde einde had. Volg deze box al tijden met belangstelling en de nieuwe software is gewoon stabiel te noemen.
Terecht gezien prijs en mogelijkheden een concurent van de nog niet uitgekomen 8000, maar daar ging het hier niet over.

Ik vind het echter vreemd dat de officiele importeur van Lyngbox niet zo blij was met deze nieuwe vlaggeship van HDTV sat ontvangst.

De EPG werkte alleen niet goed op een aantal paketten, maar via de web interface kwam de voledige EPG weer in beeld.

De Oostenrijkse vertegenwoordiger die in Sofia was zij dat dit verholpen zou zijn bij de volgende update.
Ook prima beeld met de scart, maar zelf als dit slecht zou zijn neem ik aan dat de meeste gebruikers deze voor een HD of Full HD scherm zullen aanschaffen.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...