MR_B Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 ik kom nu al diverse Systeem ID's tegen in het 5000CI plus model. zelf heb ik hier nu een 4521 staan, daar is bij Topfield niks over terug te vinden. wie kan me een verklaring geven ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Geplaatst: 25 januari 2008 had ik al gelezen, maar verklaart nog niet waarom er verschillende Id's zijn. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Omdat er verschillende landen zijn die andere uitvoeringen hebben. Wij hebben bv MHW Epg, wat ze in duitsland niet hebben, vandaar verschillende ID´s. Ook zijn er ontvangers die provider gerelateerd zijn of met speciale opties die voor ieder land weer anders kunnen zijn en welke systeem ID is voor NL ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Zoals je hemzelf nu hebt met ID4521 ik krijg geen connectie met topbox en TFD. met dit model...... toch eindelijk gelukt met topbox, stond op USB ipv COMPOORT Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen