Gast Django Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Wij hebben een huis gekocht met een plat dak waarop wij onze Triax draaibare schotel willen laten plaatsen. Het dak is bereikbaar vanaf het terras op de tweede etage. Bij de oude woning zat hij met een beugel aan de muur. De 2e etage kamer heeft een planken buitenkant, waarvan ik denk, dat het plaatsen daarop van de muurbeugel een probleem zal kunnen geven. Wat is de beste tegelvoet voor het dak 4x 40x40 cm óf 4x 60x40cm. Kan eventueel ook op het terras, denk ik. Als ik dat weet, kan ik bij te koop gevraagd naar zo'n tegelvoet vragen. Als er nog een liefhebber is die tegen een leuke vergoeding - geen krat bier, want ik ben zelf geheelonthouder - dit zou willen doen, ben ik helemaal klaar. Zeker als hij ook nog mijn Humax 2000 daarop wil aansluiten. Wij gaan wonen in L'stad.
Henksat Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: Django Als er nog een liefhebber is die tegen een leuke vergoeding - geen krat bier, want ik ben zelf geheelonthouder - dit zou willen doen, ben ik helemaal klaar. Jij hoeft hem toch niet leeg te maken? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Django Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Ja, dat klopt, maar ik houd ook rekening met de gezondheid van anderen. Als je zo'n schotel plaats in een half uur en dan ook nog tijdens deze werkzaamheden een krat van pakweg 25 pijpjes leeg moet drinken, zie ik een schotel op het dak gericht op de maan.
Eduard07 Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: Django Als je zo'n schotel plaats in een half uur en dan ook nog tijdens deze werkzaamheden een krat van pakweg 25 pijpjes leeg moet drinken, zie ik een schotel op het dak gericht op de maan. En misschien wel een schotel die ook nog naar de maan IS.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Django Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Kan slotje op. Schotel gekocht. Plaatsen proberen wij zelf.
Gast Django Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Tekst is fout, ik heb een tegelvoet gekocht 4x 60x40 cm. via te koop gevraagd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen