Robertus Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Eindelijk gelukt! Ik zal nog een uitgebreide manual schrijven als ik tijd / zin heb. Het komt er als volgt op neer: Installeer de strong met sattracker inclusief sct patch. Installeer sct op de pc met de cardshare plugin. Installeer op de pc gbox met gbox control. Installeer op de pc mpcs-0.8k-gbox-pre3-03082007 ( voor de Kathrein ) Configureer alles. De truuk is nu om in mpcs een cs357 server op te starten die je in de csc plugin in SCT gaat gebruiken. Alles draait bij mij zonder problemen op 1 pc/ server. Ik kom geen conflicten tegen. Wat bij alle gbox plugins niet lukt, lukt zo wel; geen haperingen! Succes!
interpol Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Fijn dat het gelukt is. Is het mogelijk dat je het een en ander als bijlage plaatst? Groetjes van John. Openbox sg9 HD PVR
marik Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Hoi Robertus, mag ik vragen wat het voordeel is van G-box t.o.v. V-plug, of wat je er meer mee kunt. Ik draai nu SCT met V-plug en heb ik, de meeste, interessante zenders open. En het draait erg stabiel met o.a. TPS auto-update. Groet, Mari.
Robertus Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 Het lukt nu ook om SCT 1.0 te laten communiceren met een gbox op je pc via de laatste Acam plugin van apiemulder. Nadeel is dat hierin alle provider id' s moet zetten en met welke codering die hij via gbox moet pakken. Hij zapt ook iets trager maar is stukken makkelijker op te zetten dan mpcs. @ Marik, het echte antwoord op je vraag zul je moeten googlen, dit is verboden bij wet. Wel kan je bijvoorbeeld in je huis met gbox een canal plus kaart delen op meerdere ontvangers, die gbox makkelijk draaien (zoals bijv. Kathrein of Dreambox). De rest zal jezelf even moeten zoeken, sorry.
marik Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Hoi Robertus, antwoord is duidelijk genoeg, bedankt, Groet, Mari
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen