Ga naar inhoud


[Strong 8100] 8000/8100 Gb*x vlekkeloos


Robertus

Aanbevolen berichten

Eindelijk gelukt! Ik zal nog een uitgebreide manual schrijven als ik tijd / zin heb.

 

Het komt er als volgt op neer:

 

Installeer de strong met sattracker inclusief sct patch.

 

Installeer sct op de pc met de cardshare plugin.

 

Installeer op de pc gbox met gbox control.

 

Installeer op de pc mpcs-0.8k-gbox-pre3-03082007 ( voor de Kathrein )

 

Configureer alles. De truuk is nu om in mpcs een cs357 server op te starten die je in de csc plugin in SCT gaat gebruiken.

 

Alles draait bij mij zonder problemen op 1 pc/ server. Ik kom geen conflicten tegen.

 

Wat bij alle gbox plugins niet lukt, lukt zo wel; geen haperingen!

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Robertus, mag ik vragen wat het voordeel is van G-box t.o.v. V-plug, of wat je er meer mee kunt. Ik draai nu SCT met V-plug en heb ik, de meeste, interessante zenders open. En het draait erg stabiel met o.a. TPS auto-update.

 

Groet, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt nu ook om SCT 1.0 te laten communiceren met een gbox op je pc via de laatste Acam plugin van apiemulder. Nadeel is dat hierin alle provider id' s moet zetten en met welke codering die hij via gbox moet pakken. Hij zapt ook iets trager maar is stukken makkelijker op te zetten dan mpcs.

 

@ Marik, het echte antwoord op je vraag zul je moeten googlen, dit is verboden bij wet. Wel kan je bijvoorbeeld in je huis met gbox een canal plus kaart delen op meerdere ontvangers, die gbox makkelijk draaien (zoals bijv. Kathrein of Dreambox). De rest zal jezelf even moeten zoeken, sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...