Ga naar inhoud

Canal Digitaal pakket vraag

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden,

Ik wil graag een Canal Digitaal startpakket aanvragen.

Daarvoor heb ik een aantal vragen. Die kon ik niet terugvinden op de Canal Digitaal website.

1. Ik wil het family pakket a EUR. 9,95 per maand, maar als ik het start pakket koop en daarna direct activeer, kan ik dan direct het desbetreffende pakket bekijken? Of kan ik alleen de basis set kijken?

2. Als ik de basis set kan kijken, hoe lang duurt het normaal gesproken dat je het gekozen pakket kan bekijken? Ik heb wel begrepen dat je de formulieren binnen 3 dagen zou moeten terug sturen.

3. Het startpakket kost rond de 70 euro, komen daar de activatiekosten nog overheen? of zit dat er in? En zijn dan de activatiekosten 30 euro?

/offtopic

Ik vind overigens de website van Canal Digitaal niet heel duidelijk qua totale kosten.

Ze zouden gewoon helder de kosten moeten neerzetten, en dan ook een voorbeel berekening dr bij. Dan wordt alles tenminste duidelijk.

Geplaatst:

Eerst welkom op het board.

Wat bedoel je precies met het startpakket??

1.Als je de kaart aktiveert voor de eerste keer kun je de eerste maand het hele pakket bekijken dus ook de filmkanalen.

Overigens kost het familiepakket 12,95 p/m alleen de eerste 6 maanden als aanbieding €9,95.

2.Na de eerste maand krijg je een update op je smartkaart en kijk je daarna het pakket wat je gekozen hebt.

3.Bedoel je dit startpakket dat is gekoppeld aan een twee jarig abo op het familie pakket.

En ja de 30 euro aktivatiekosten komen er bovenop. :D

Geplaatst:

Ik bedoel dit pakket:

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=267&channelid=7

Maar wel duur geintje dan voor zon kaartje.

Ik zie ze ook wel op marktplaats staan voor goedkopere prijzen.

Dan kan je de kaart overschrijven of moet je opnieuw activeren.

Maar ik ben bang voor de administratieve rompslomp. Dat er dingen dan fout gaan bij Canal Digitaal en dat ik aan het einde van de rit geen satelliet meer kan kijken ed.

Zijn deze zorgen terrecht?

Geplaatst:

Wat jij bedoelt is geen startpakket maar gewoon een aanbieding van het familiepakket.

Dan neem ik aan dat je al een geschikte ontvanger en schotel hebt.

Dan moet je eerst ergens een smartkaart kopen zo ongeveer € 70 dan aktivatie kosten 30 euro, en ja daarna kun je een abo nemen op het familie pakket, en de eerste maand het hele pakket open zoal s in de vorige posting staat. :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen