JVS1 Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Weet iemand welke omroep/zender het derde seizoen van dr. Who uit gaat zenden ? Ik begreep van de Vara dat een andere zender/omroep dit gaat doen, maar men wist bij de Vara niet wie dat was ? M.vr.gr. JVS1 Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
Gast D-box Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Hoi JVS1! Ik zie Dr. Who regelmatig op een van de BBC's op 28,2E Groetjes, Tom.
JVS1 Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Geplaatst: 25 januari 2008 Ik kijk graag met nederlandse ondertiteling. JVS1 Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
Fiene56 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Hij komt ook op het duitse pro7. wel zonder ondertiteling dus in het duits. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Flozem Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Tja - maar op de Duitser beginnen ze met seizoen 1... Bestaat er trouwens zoiets als een programmagids voor de BBC's op internet? Ik wil Dr. Who graag blijven volgen, maar mis de uitzendingen steeds.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 januari 2008 Moderator Geplaatst: 26 januari 2008 Citaat: Bestaat er trouwens zoiets als een programmagids voor de BBC's op internet? Ik wil Dr. Who graag blijven volgen, maar mis de uitzendingen steeds. Jawel, kijk hier maar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen