Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Graag zou ik wat gebruikerservaring willen hebben over het gebruik van Sony BDP-S 300 Blu Ray, met gebruik van eigen gebrande DVD en met CD, MP3 Eigengebrande DVD, Blu Ray, en de huidige 4.37 GB DVD schijven, En de 700MB CD schijven met MP3
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Daar ben ik ook wel benieuwd naar aangezien ik ook binnen afzienbare tijd in de markt ben voor een Blu-Ray speler. Maar wat zijn jouw ervaringen hiermee, jij hebt toch ook een Sony?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Nee nog niet, daarom vraag ik juist de ervaringen van gebruikers. Graag hoor ik en mogelijk ook de andere alsnog de ervaringen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Heb deze vandaag gekocht, werkt goed, ook met zelf gebrande DVD. wel een vraag voor eventuele andere gebruikers van deze Blu Ray DVD speler. Het menu is bij mij niet in het Nederlands. dat is een klein minpuntje. verder oké
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Henri, is er nog een groot verschil te zien met het upscalen van DVD's, dus worden de DVD's er beter van met het afspelen ten opzichte van een gewone DVD speler?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Ja, er is een verschil te zien, maar deze is niet zeer groot, wel de moeite waart
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Zelfgebrande dvd's worden zeer goed afgespeeld, vooral door de upscaling, een verschil met m'n gewone dvd-speler. Gewone muziekcd's worden wel afgespeeld, als ie tenminste niet stuk is !!!! CD's met mp3 niet, wel DVD met mp3 !!! Hebben andere gebruikers van deze Blu Ray dvd speler ook geen Nederlands in het menu van de dvd speker ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Zelf heb ik nog een vraag, aan medegebruikers van de Sony Blu Ray BDP-S 300 speler. Het geluid is bij mij in volume zachter dan bijvoorbeeld van mijn Stallietontvanger, beide coaxiaal aangesloten. De gewonde niet Blu Ray dvd geeft zowel boven en onder een grotere zwarte balk in mijn Breetbeeld TV. Aangesloten via HDMI. In vergelijking met Blu Ray DVD
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Dat is heel goed mogelijk, het ligt natuurlijk aan de beeldverhouding van de DVD hoe die op TV komt. Een breedbeeld TV heeft een verhouding van 16:9 of 1,78:1 Een speelfilm heeft over het algemeen vaak een andere verhouding van b.v. 2,35:1 dus geeft jou TV boven en onder zwarte balken. Nu kan je dat vaak wel voorkomen door de instellingen van je TV te veranderen maar met het wegwerken van de zwarte balken vervorm je het beeld wel, het ziet er dan niet natuurlijk meer uit. Kijk eens op de betreffende DVD wat de beeldverhouding is.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Ja, de balken zijn met de zelfde film op de Blu Ray groter, dan op een andere DVD Speler. Getest met de zelfde film !! En het Volume geluid ??
Bamoah Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Origineel bericht van: Henri Aalten Ja, de balken zijn met de zelfde film op de Blu Ray groter, dan op een andere DVD Speler. Getest met de zelfde film !! En het Volume geluid ?? Ja dat kan kloppen bij mij hetzelfde verhaal (zwarte balken)je kan er niets aandoen behalve zoomen maar dan ziet het er niet meer natuurlijk uit. Misschien als ze de film anamorph op de bluray/dvd zetten dan is dat probleem ook verholpen. Verder een Puike speler ik ben er heel bij mee (ik heb trouwens de regio 1 versie) <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen