Ga naar inhoud


gebruikerservaring dg relook


Gast ampuria brava

Aanbevolen berichten

Gast ampuria brava

Beste satters,

Ben van plan een linuxontvanger relook/dreambox aan te schaffen voor cs.

Nou is mijn vraag of de relook een stabiele ontvanger is en of ik ergens op moet letten?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Hij is zeer stabiel en echt de moeite waard hij is hardware matig zelfs beter als de dreambox en dan vooral het beeld en mnet de enigma images is het gewoon een dreambox. dus alle opties wie de dream heeft kan deze ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Relook?

Heb je al een bepaald type op het oog? Er zijn nogal wat verschillen.

Mijn 400s is trouwens zeer stabiel, en met zijn 2 tuners en de vele opties om verschillende EMU's te installeren gaat er een wereld voor je open.

Voor de Hollanders: stukken goedkoper dan een Dreambox :D

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Samba de Quintal
Welke Relook?
Heb je al een bepaald type op het oog? Er zijn nogal wat verschillen.
Mijn 400s is trouwens zeer stabiel, en met zijn 2 tuners en de vele opties om verschillende EMU's te installeren gaat er een wereld voor je open.
Voor de Hollanders: stukken goedkoper dan een Dreambox :D


Werkt de box dan al met een image als twin tuner fatsoenlijk, zo ja met welke image?

Als het ding echt doet wat ze beloofden, dan is het een mooi ding met dat display.
Alleen wil ik er wel eens een zien draaien voordat ik het geloof.
Het laatste wat ik over de 400 heb gehoord was dat met een Enigma image deze goed vergelijkbaar was met een 7020, dus met maar 1 tuner echt bruikbaar.
Ik heb er een gehad en uiteindelijk weggedaan omdat het met die images voor geen meter opschoot, ze waren in Korea alleen maar bezig met nieuwe functionaliteit ipv de basis die bagger was te fiksen.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ampuria brava

bedankt voor je snelle antwoord.

ik zag bij de specificaties dat het flashmemory 4x kleiner is dan de dreambox, is dat nog belangrijk?

en of het de 200s of 400s ben ik nog niet uit.

de pijs is idd wel interesanter.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob Thonus
Werkt de box dan al met een image als twin tuner fatsoenlijk, zo ja met welke image?


Ik draai al een aantal maanden met Fantacy 2.13.6, 2 tuners, CS via CCCam/Newcs, en afgezien van een aantal "vastlopers" op de diverse cams vind ik het een zeer stabiele ontvanger met perfect beeld.
EMU's gebruiken die er een veredelde Dreambox van maken zoals Enigma lijkt me zinloos. Waarvoor koop je dan een twin-tuner?

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij voor iedereen die er een heeft dat ze eindelijk toch zover gekomen zijn dat het werkt met beide tuners.

De mijne heb ik als een van de eerste gekocht en toen er na een half jaar nog geen fatsoenlijke image was weer weggedaan, hoewel ik het hardwarematig nog steeds een prachtige machine vind.

 

Toch geloof ik nu zelf pas dat iets werkt als ik het echt gezien heb.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ampuria brava
Kunnen de ontvangers op een draadloosinternetverbinding draaien of moet het altijd via de stekker?

Alles kan smile
Wanneer je een Wireless accespoint aansluit op je ontvanger, kun je draadloos verder. Extra kastje erbij en een zeer kort UTP-kabeltje is genoeg.

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob Thonus
Ik ben blij voor iedereen die er een heeft dat ze eindelijk toch zover gekomen zijn dat het werkt met beide tuners.
De mijne heb ik als een van de eerste gekocht en toen er na een half jaar nog geen fatsoenlijke image was weer weggedaan, hoewel ik het hardwarematig nog steeds een prachtige machine vind.

Toch geloof ik nu zelf pas dat iets werkt als ik het echt gezien heb.


Ik zie in je handtekening dat je Ronaldd powered bent.
Die image van Ronaldd na slechts 2 maanden dat de 400 er was, was toch ook dubbele tuner?? En dan die Rudbox?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, en de Fantacy images die er waren ook, alleen heeft dat bij mij nooit goed gedraait.

Ronaldd heeft overigens ook vrij snel de handdoek in de ring gegooid net als de importeur, dat zal ook niet zonder reden geweest zijn.

 

Opnemen en iets anders kijken werkte niet, dan zaten er zoveel blokken in de opname dat je er niks mee kon.

Timeshift veroorzaakte ook ellende.

 

De hele basis van de software was toen gewoon niet goed en er werden eigenlijk alleen features toegevoegd ipv die bugs op te lossen.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die deze ontvanger proberen te pushen (hoewel als je deze dingen verkoopt....),ondertussen is toch wel duidelijk dat het met de DGS software droevig gesteld is, en dat de kans op fatsoenlijke software nihil geworden is. Eerst zijn we een halfjaar aan het lijnte gehouden met de volledig nieuwe DGS software die er zou komen, blijkt dat dit gewoon een regelrechte leugen is. Vooral de mensen die nu deze klotebak aan het promoten zijn hebben overal lopen verkondigen dat die nieuwe firmware alle problemen zou oplossen. Software is er nooit gekomen en de problemen zijn vanzelf opgelost of zo?

 

Ik koop in elk geval nix meer van DGS.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronduit belachelijk dat iedere keer de zelfde mensen zijn die de relook lopen af te kraken!!! Ik heb 2 400s ontvangers die hele dagen gebruikt worden door de hele familie en de opnames zijn niet van de lucht,zoveel worden ze gemaakt.

Ik zeg niet dat de ontvangers perfect zijn ,maar zeker gewoon goed!!!!! Er zijn af en toe wel eens kleien nukken, maar niks waar m'n vrouw niet uit kan komen en dat is dan nog vaak emu gerelateerd. Het enigste wat ik nog wil zeggen zorg dat je var directorie zo leeg mogelijk is en zet de smart epg om naar Cam-update en ze draaien als een zonnetje smile

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...