D.Quijote Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Sinds een maand werkt mijn update voor ad-aware niet meer, die ik een maal per week met de hand ophaalde. Maar krijg nu deze boodschap te zien. Is er iemand met hetzelfde probleem ??? De laatste definities die ik binnen heb gekregen zijn van eind 2007 Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Ome Merde Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 deïnstalleren, opnieuw installeren en de update draaien. gebeurd heel vaak met ad-aware ... ad-aware 2007 is freeware, is misschien ook een optie i.p.v de oude die jij gebruikt. groet, merDe deze ruimte is te huur
sato Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 De updates voor ad aware zullen niet meer werken de laaste update is van 27 12. Ze zijn overgestapt op zoals merde al noemde adaware 2007
Ome Merde Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 hmmm, apart, vanmiddag op een laptop nog een update geïnstalleerd voor de "oude" ad-aware, die was van 24-1-2008 ze zullen denk ik wel moeten, Norman Shark verkoopt licenties van Ad-Aware (de oude) en die zullen ze zowiezo moeten blijven ondersteunen totdat de nieuwe software klaar is (waarschijnlijk volgende week). Licentieduur is een jaar dus ik verwacht nog minimaal tot januari 2009 updates voor de oude versie(s). merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Ik wil niet vervelend doen maar draai cports eens en daarna (met de cp resultaten) wireshark, wedde dat je AA er meteen afgooit? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Psychosammie Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Leg eens uit?? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast hummiesat Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Origineel bericht van: Psychosammie Leg eens uit?? Ja inderdaad. Volgens mij halen die tools geen foute cookies enzo weg. En ontopic: Ouwe AdAware eraf en 2007 erop. Het is toch gratis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen