Ga naar inhoud


Omzetting TV Satellite naar Totaal TV toegestaan?


hd196

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af of de actie van veronica uitgeverij om abonnementen op TV Satellite om te zetten in Totaal TV wel wettelijk toegestaan is. Ik heb mij beklaagd bij veronica uitgeverij omdat het blad ik nu ontvang niet het blad is waarom ik mij geabonneerd heb. Zij reageren echter niet op mijn brief/emails (alleen standaard opzeg-bevesiging per 2009).

 

Heeft iemand een idee hoe dit juridisch zit? Kan ik bijv. onder mijn zojuist automatisch verlengde abonnement uit?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat staat er in het contract, de algemene voorwaarden,...

Hieruit kan je veel leren wat je rechten zijn (als die er al zijn).

Als je vooruit betaald hebt en ze reageren niet, dan kan je alleen maar naar rechter om proberen je gelijk te halen, of eventueel naar een consumentenvereniging.

 

Het gaat je volgens mij allemaal veel meer kosten dan het waard is, vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat abonnement heb ik ook.

het mag niet.het probleem is dat je het abonnement vooruit hebt betaald. zie het maar eens terug te krijgen.consumentenrecht is civielrecht.civielrecht is vaak papieren recht.altijd als het om dit soort bedragen gaat.

zelf ga ik het abonnement opzeggen. tevens ga ik al mijn abonnementen opzeggen. iedere maand lees ik wat je als nieuwe abonnee voor geweldig cadeau kunt krijgen. terwijl je als trouwe abonnee niets krijgt. ik neem voortaan een abo en zeg het dan meteen weer op.na 1,5 jaar kun je dan weer een nieuw abo met cadeau nemen. als je het blad tussendoor echt niet kunt missen koop je losse exemplaren of ga naar de bieb.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ook de reden dat ik mijn Veronica abbo opgezegd heb. Al meer dan 10 jaar het volle bedrag betalen en steeds de welkomst cadeau's voor nieuwe leden in de gids zien. Ik heb het per 1-1-08 opgezegd en nu al meerdere keren een aanbieding gehad om b.v. voor de helft toch nog een jaar lid te blijven. Dat kan dus wel uit. Nu heb ik dat niet gedaan, want wilde eigenlijk overstappen op Satellite, maar dat ga ik dus mooi niet doen met het vernieuwde blad.

Heb vorige week een nummer van film totaal gekocht en dat bevalt eigenlijk goed. Ik ga dus de komende tijd eerst even kijken welk blad mij het beste bevalt.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

@all

Hebben jullie nou echt zo'n duur stukje wc papier nodig dan?

De verouderde info die in dat blad staat kan je op internet ook vinden en voor programma gegevens idem.

Kwaliteit heeft dat blad nooit gekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...