fjskmdl Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Hallo ik zie dat nba basketball vandaag op sport1 extra getoond worden. Kan ik deze zender ook ontvangen via satelliet?
Timm1983 Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 @ fjskmdl Nee, geen Sport1 extra wel Sport1 Zie afbeelding in bijlage Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast verdi Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Weet iemand hier of Sport1 Extra nog wordt toegevoegd aan CanalDigitaal? Er wordt nu iedere week 4 dagen live golf uitgezonden op 't Extra kanaal, grrrrr
satcat Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Golf schijnt nou ook weer niet zo live te zijn. Ik lees regelmatig dat de einduitslagen al op teletekst vermeld worden terwijl er op sport 1 nog "live" word gespeeld.
Gast verdi Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Tja, dat heb ik nog niet gecheckt. Maar, 't is al geweldig dat er elke week golf wordt uitgezonden, alleen voor de kabel-kijkers die wel Sport1 Extra hebben, helaas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen