Ga naar inhoud


615,810 euro's gewonnen !!


edbe

Aanbevolen berichten


Ik heb ze allebei in gesprek gezien in Breda, op de Sat4all-dag

en wil nog best eens een biertje met die mannen drinken.... sick

Valt eigenlijk nog best mee, ik ben nog lelijker.... whistle

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm, krijg ik deze, waarom win ik nooit eens wat?

zit ik weer bij de pechvogels.

 

Sehr geehrte Damen und Herren,

 

Usenet GmbH - usenext.de

46,26 EUR

 

Beate Uhse GmbH beate-uhse.de

46,81 EUR

 

bisherige Mahnkosten unserer Mandanten:

89,13 EUR

 

vorgerichtliche Inkassogebuehren:

47,26 EUR

 

noch offener Gesamtbetrag inklusive unserer Bearbeitungskosten: 928,27 EUR

 

bislang ist der von uns angemahnte Betrag nicht ausgeglichen worden!

 

Als Vertragspartner der SCHUFA Holding AG weisen wir darauf hin, dass wir Daten ueber aussergerichtliche und gerichtliche Einziehungsmassnahmen bei ueberfaelligen und unbestrittenen Forderungen an die SCHUFA Holding AG, Kormoranweg 5, 65201 Wiesbaden, uebermitteln. Vertragspartner der SCHUFA sind vor allem Kreditinstigute sowie Kreditkarten- und Leasinggesellschaften. Moechten Sie diese Schritte vermeiden, zahlen Sie bitte bis zum 09.12.2008 Ihren Schuldbetrag unter Angabe Ihres

Aktenzeichens (siehe Anhang) auf die in der Auflistung genannte Bankverbindung. Die detailierte Auflistung Ihrer Rechnungen, Mahngebuehren und die Zahlungs bzw. Wiederspruchshinweise finden Sie im Anhang.

 

Mit freundlichen Gruessen Ihr Proinkasso Team

 

Dieser Brief wurde maschinell erstellt und ist deshalb ohne Unterschrift gueltig

 

 

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
hmmmm, krijg ik deze, waarom win ik nooit eens wat?
zit ik weer bij de pechvogels.

Sehr geehrte Damen und Herren,

Usenet GmbH - usenext.de
46,26 EUR

Beate Uhse GmbH beate-uhse.de
46,81 EUR

bisherige Mahnkosten unserer Mandanten:
89,13 EUR

vorgerichtliche Inkassogebuehren:
47,26 EUR

noch offener Gesamtbetrag inklusive unserer Bearbeitungskosten: 928,27 EUR

bislang ist der von uns angemahnte Betrag nicht ausgeglichen worden!

Als Vertragspartner der SCHUFA Holding AG weisen wir darauf hin, dass wir Daten ueber aussergerichtliche und gerichtliche Einziehungsmassnahmen bei ueberfaelligen und unbestrittenen Forderungen an die SCHUFA Holding AG, Kormoranweg 5, 65201 Wiesbaden, uebermitteln. Vertragspartner der SCHUFA sind vor allem Kreditinstigute sowie Kreditkarten- und Leasinggesellschaften. Moechten Sie diese Schritte vermeiden, zahlen Sie bitte bis zum 09.12.2008 Ihren Schuldbetrag unter Angabe Ihres
Aktenzeichens (siehe Anhang) auf die in der Auflistung genannte Bankverbindung. Die detailierte Auflistung Ihrer Rechnungen, Mahngebuehren und die Zahlungs bzw. Wiederspruchshinweise finden Sie im Anhang.

Mit freundlichen Gruessen Ihr Proinkasso Team

Dieser Brief wurde maschinell erstellt und ist deshalb ohne Unterschrift gueltig



En nu in het Nederlands?!

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij vertaald:

Ik wordt aangeslagen voor gebruik van Usenet.de en beate uhse voor 46,21 en 46,81 euro.

Aanmaningskosten 89,13 euro

voorgerechtelijke incassokosten 47,62 euro

Het openstaande totaalgedrag inklusief arbeidsloon van het inkassobureau is opgelopen tot 928,27 en dat ik dat onder druk van wat dreigementen voor 9-12-2008 betalen moet.

 

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
Vrij vertaald:
Ik wordt aangeslagen voor gebruik van Usenet.de en beate uhse voor 46,21 en 46,81 euro.
Aanmaningskosten 89,13 euro
voorgerechtelijke incassokosten 47,62 euro
Het openstaande totaalgedrag inklusief arbeidsloon van het inkassobureau is opgelopen tot 928,27 en dat ik dat onder druk van wat dreigementen voor 9-12-2008 betalen moet.


Ja, maar dat is logisch toch?

Als je iets koopt (ook op internet voor diensten)dan moet je het toch betalen en als je het vergeet te betalen dan komt de deurwaarder bij je aanbellen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poetsdoekje; ik heb niet gezegd dat ik iets gekocht heb of een dienst afgenomen heb, ik heb gemeld dat ik hiervoor aangeslagen wordt itt de topicstarter die gemeld krijgt dat hij veel geld gewonnen heeft.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
Poetsdoekje; ik heb niet gezegd dat ik iets gekocht heb of een dienst afgenomen heb, ik heb gemeld dat ik hiervoor aangeslagen wordt itt de topicstarter die gemeld krijgt dat hij veel geld gewonnen heeft.


OEPS!! foutje blushblushblush

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
Vrij vertaald:
Ik wordt aangeslagen voor gebruik van Usenet.de en beate uhse voor 46,21 en 46,81 euro.
Aanmaningskosten 89,13 euro
voorgerechtelijke incassokosten 47,62 euro
Het openstaande totaalgedrag inklusief arbeidsloon van het inkassobureau is opgelopen tot 928,27 en dat ik dat onder druk van wat dreigementen voor 9-12-2008 betalen moet.


Bibber, bibber. cool

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:Mit freundlichen Gruessen Ihr Proinkasso Team

 

Au, dat is dat incasso buro, dat samenwerkt met sportschool Wodan en de bouvier´s.

 

Dat wordt pleisters kopen. :D

 

(Overigens kan je met ProIncasso nog een hoop ergernis beleven)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...