Ga naar inhoud

nero 6 oem schokkend beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi

Ik ben hier bezig met nero 6 die ik bij de aankoop van dvd station erbij kreeg ..... maar nu zou ik willen opnemen van een vcr mer een pinnacle satkaart maar de opname is een schokkend beeld en dan zie ik 100% processor gebruik dit als ik wil in mpeg opnemen (gewoon zonder compressie loopt het normaal )

heeft hier iemand een oplossing voor?

groeten Boma

Geplaatst:

Nero 6 wordt door veel winkels ook nog bij de nieuwere modellen geleverd, waarom weet ik ook niet.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

sommige oem-brander zijn nog voorzien van Nero6, de stock zal gigantisch zijn denk ik.

er zijn er ook met Nero7 (NEC o.a). Nero8 ben ik oem nog niet tegengekomen

(yup, oem komt met of zonder cd-rom, hangt van je bestelling af, weliswaar wel zonder kabels. meerprijs is maar liefst 0,50 euries smile )

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat
Nero 6? Kwam dat DVD station uit een museum? We hebben al de tweede upgrade van Nero 8 achter de rug....

Grapje zeker :D
Voor rechttoe-rechtaan branden is versie 6 ruim voldoende hoor. Lekker snel en probeert niet je hele PC te verbouwen. Aan mijn PC geen versie-8-polonaise cool
Geplaatst:

@ allemaal

Bedankt voor de info maar het probleem doet zich ook voor met de versie 8 zou het kunnen dat mijn vge kaart maar 64mb geheugen heeft ? pc is celeron 2.4 en ram 750mb

Gr jos

Geplaatst:

je configuratie is wel aan de lichte kant. grote kans dat het de oorzaak van de schokken is maar is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, zo van afstand smile

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen