dalton Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: za jan 26, 2008 10:24 am Onderwerp: Chalet te huur -------------------------------------------------------------------------------- beste forumleden, we hebben een chalet gekocht in de Ardennen, dicht bij het plaatsje Aywaille (prov. Luik). En willen via verhuur verschillende personen hiervan laten profiteren (het moeten wel mensen van het forum zijn). de chalet is heel rustig gelegen. Voordeel van dit chalettje is dat het mooi hoog ligt, waardoor het een prachtig uitzicht heeft over de bossen. We laten dit niet door een kantoor verhuren omdat we dan geen controle meer hebben wie er in komt, en omdat daarmee huurprijs te hoog zal worden. daarom proberen we om zelf een beetje reclame te maken. De huurprijs is 50 euro voor een weekend (vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur) en 150 euro voor een hele week. Een borg vragen vinden we ten opzichte van vrienden en goede bekenden niet nodig. Dat is een vertrouwenskwestie. Wel moet je zelf schoonmaken, zodanig dat de volgende bewoner(s) er schoon in kan (kunnen) trekken. Via onderstaande hyperlink tref je foto's van ons knusappartement aan! Mail gerust als je er gebruik van wilt maken. http://www.xs4all.nl/~pmbood/ApartementArdennen%5b1%5d.jpg _________________ Groetjes Jan
WPW Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Ah ik snap het al, je zoekt iemand die daar effe een schotel plaatst gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
kaelem Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Ik vind de prijs wat aan de "hoge" kant. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
looney2 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Een paar vraagjes: Is er ook een lift? Is er stromend water en dan niet alleen van boven naar beneden maar ook van beneden naar boven?. Is er een balkon? Hoe zit het met het zwembad? Is de parkeer plaats gratis? Anders hoeft `t niet voor mij. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
BIG M Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 ik vinde de motoren er beter uitzien dan de chalet "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
guykers Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 prachtig, waar vindt je dat nog, zoveel vertrouwen in de mede forum gebruikers Maar ben je bang dat er brand uitbreekt, daar je 2 opgangen hebt? (of moet dat voor de belgische brandweer!) nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
hemertje Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 waar blijven de fotoos van het uitzicht? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gene 1225 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Origineel bericht van: dalton Geplaatst: za jan 26, 2008 10:24 am Onderwerp: Chalet te huur -------------------------------------------------------------------------------- beste forumleden, we hebben een chalet gekocht in de Ardennen, dicht bij het plaatsje Aywaille (prov. Luik). Nu hebben ze je toch wat verkocht : dat is de luchtverkeerstoren van het nabijgelegen militaire vliegveld waar F-16's leren laag vliegen en raketten afschieten. Man man toch ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
dalton Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 zit ik in de boot ook nog ha ha ha Groetjes Jan
Gast D-box Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Je had me mooi te pakken! In eerste instantie dacht ik dat het serieus was, tot dat ik die foto zag. Geweldig leuk! Groetjes, Tom.
baron Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Origineel bericht van: D-box Je had me mooi te pakken! In eerste instantie dacht ik dat het serieus was, tot dat ik die foto zag. Geweldig leuk! Groetjes, Tom. nou,dat dacht ik ook en wou meteen een e-mailtje sturen. maar het is wel erg leuk de groeten terug.
Checkin Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Zeker iemand die meerdere keren "natte voeten" heeft gehad op zijn vakantie, en dacht dat gebeurd mij niet nogmaals Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
f650gsrider Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Heb wel interesse voor het Paas weekend , als er nog plaats is en de prijs door al deze belangstelling niet te ver opgedreven. Fijn dat het in de ardenne ligt en niet naast de kernkoppen. Greetz.............René
D.Quijote Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 @f650gsrider; Er wordt in dat paasweekend trouwens wel storm verwacht. Salu2,D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
theparasol Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 De eigenaar is in elk geval geslaagd voor de praktijk examen caravan beladen op hoog niveau
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen