Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 vraag ??waarom reageerd originelen irdeto<BR>card niet op de ontvanger.<BR>op mijn nokia werkt hij wel .<BR>weet iemand een oplossing voor evt een <BR>piccard[file]of wijze raad.<BR>ik heb wel een irdeto cam gehaald en erin <BR>geprikt ,maar hij doet niks.<BR>grt remco
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Aan deze kant geen problemen met ird*to en ad3000 en orginele kaart <P>Robbie
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 ik zou het niet weten verder,ik heb nog een wafer card .<BR>weet iemand een file wat gegarandeerd werkt<BR>op die kast.<BR>het is alleen voor premiere world.<BR>grt remco
adje Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 en ik heb aan deze kant ook geen problemen<BR>seca irdeto en viaccess werkt als een speer<BR>kan je wel in het menu komen of werkt er<BR>helemaal niets mischien een hele domme tip<BR>maar de kaart moet op zijn kop erin.
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 wat bedoel je met in het menu komen,moet ik daar wat byzonders doen .<BR>en op zijn kop bedoel je chip naar voren en boven.<BR>remco
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 het kastje werkt wel ,maar hij reageerd niet op de kaarten.<BR>op wat moet ik letten???????<BR>remco
adje Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 kan je ook de kaart niet lezen in het menu<BR>van de ci module of word de cam helemaal niet<BR>herkent probeer eens een ander ci slot eronder of erboven wie weet
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 de cam word herkend en de kaart word uitgelezen.<BR>remco
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 In de Irdeto download van sat4all staan crd files die met P* en C* in elk geval werken. Bij mij zowel op de Nokia als de Echostar.<BR>Heb je een oude (4.6/4.7se) of Euro ci. Bij de laatste zal P* het niet doen. Wat vaak wil helpen is de kaart resetten (niet wissen) en dan opnieuw programmeren. In elk geval het proberen waard.
Aanbevolen berichten