Ga naar inhoud

3000 ip echostar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vraag ??waarom reageerd originelen irdeto<BR>card niet op de ontvanger.<BR>op mijn nokia werkt hij wel .<BR>weet iemand een oplossing voor evt een <BR>piccard[file]of wijze raad.<BR>ik heb wel een irdeto cam gehaald en erin <BR>geprikt ,maar hij doet niks.<BR>grt remco

Geplaatst:

Aan deze kant geen problemen met ird*to en ad3000 en orginele kaart <P>Robbie

Geplaatst:

ik zou het niet weten verder,ik heb nog een wafer card .<BR>weet iemand een file wat gegarandeerd werkt<BR>op die kast.<BR>het is alleen voor premiere world.<BR>grt remco laugh

Geplaatst:

en ik heb aan deze kant ook geen problemen<BR>seca irdeto en viaccess werkt als een speer<BR>kan je wel in het menu komen of werkt er<BR>helemaal niets mischien een hele domme tip<BR>maar de kaart moet op zijn kop erin.

Geplaatst:

wat bedoel je met in het menu komen,moet ik daar wat byzonders doen .<BR>en op zijn kop bedoel je chip naar voren en boven.<BR>remco

Geplaatst:

het kastje werkt wel ,maar hij reageerd niet op de kaarten.<BR>op wat moet ik letten???????<BR>remco

Geplaatst:

kan je ook de kaart niet lezen in het menu<BR>van de ci module of word de cam helemaal niet<BR>herkent probeer eens een ander ci slot eronder of erboven wie weet

Geplaatst:

In de Irdeto download van sat4all staan crd files die met P* en C* in elk geval werken. Bij mij zowel op de Nokia als de Echostar.<BR>Heb je een oude (4.6/4.7se) of Euro ci. Bij de laatste zal P* het niet doen. Wat vaak wil helpen is de kaart resetten (niet wissen) en dan opnieuw programmeren. In elk geval het proberen waard.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.