W3ird_N3rd Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: Ou-Tannu want op je dak heb je geen google maps.. en dan moet je hem nog grof gaan gooien op die lijn Grof? De meeste mensen hebben ook nog spul of huizen rondom hun huis. Loopt die lijn b.v. richting een balkon van een ander huis, dan kan je op dat balkon mikken. Of een ander opvallend object. En anders heb je ook nog zoiets als een printer. Ik heb ook al eens met de laptop op het dak gestaan, nu was dat om met VNC te kijken hoe de ontvangst op de DVB-S kaart in de PC binnen was, maar Google maps had ik natuurlijk ook kunnen bekijken. Eerste keer dat ik het deed was overigens compleet blind. Satfinder eraan en draaien tot het gaat piepen. Als je van één sat weet waar ie is en welke het is dan is de rest ook een stuk makkelijker. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Ou-Tannu Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Pcies. ik doe t ook gewoon met de beeper en dan de 2 BEEPjes vlak naast elkaar vinden gezien de A1 en HB op 13E toch behoorlijk harder denderen dan tussenliggende spul Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Ou-Tannu Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Mja, ik moet mn rotor volgende week ff opnieuw afhangen.. gezien die er af moet.. dan eens op 5E uit mikken.. ipv 8W wat best goed werkt.. daar niet van ) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen