Ga naar inhoud


Vraag over installeren belasting software.


Gast Looking

Aanbevolen berichten

Ik heb van de belastingwebsite de aangifte 2007 gedownload en geinstalleerd. Daarmee heb ik de aangifte van mij en mijn partner gedaan.

 

Nu wil ik voor mijn zoon ook aangifte doen, maar installeren van een tweede aangifte software lukt niet, ook niet als ik het in een andere map zet. M.a.w. de gevens eerste aangifte neemt hij steeds over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kan wel maar dan moet je eerst programma 2007 helemaal verwijderen van je pc dus op iets externs zetten want ik neem aan dat je m wel wil bewaren.

Tenminste dat lukte mij met 2006.

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat toch niet voor een 2e aangifte het programma nog een keer installeren? Of installeer jij voor ieder e-mail bericht die je wilt versturen ook een nieuwe e-mail cliënt? :D

 

De nieuwe versie van het aangifteprogramma heb ik nog niet, maar je kan net zo veel aangiftes maken als je wilt. Standaard wordt wel de laatst geopende aangifte opgehaald maar je kan met het menu een nieuwe aangifte maken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Je gaat toch niet voor een 2e aangifte het programma nog een keer installeren? Of installeer jij voor ieder e-mail bericht die je wilt versturen ook een nieuwe e-mail cliënt? :D

De nieuwe versie van het aangifteprogramma heb ik nog niet, maar je kan net zo veel aangiftes maken als je wilt. Standaard wordt wel de laatst geopende aangifte opgehaald maar je kan met het menu een nieuwe aangifte maken.


Mijn idee, ik dacht, dat ik hier ook al twee aangiftes deed met een installatie, je kan dan tussen de aangiftes switchen.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1:) Je opent het programma

2:) Zorg dat eigen aangifte opgeslagen of verstuurd is.

3:) Klik op "Open Bestand"

4:) Kies voor "een nieuwe (lege) aangifte 2007"

5:) Voila ... je kunt weer een nieuwe aangifte maken.

 

Later kun je deze aangiftes weer afzonderlijk inladen.

 

Succes.

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je foute antwoorden geeft, logisch dat het progje dan foutmelding geeft.

 

Je woonde voor en na het huwelijk samen dus moet je NEE antwoorden bij de vraag.

Want het is OF het een OF het ander terwijl het bij jou EN is.

post-2774-1318259603,0318_thumb.jpg

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hoe ik het moet lezen weet ik niet. Maar het verdient niet de schoonheidsprijs.

 

Hoe kan je nou voor je huwelijk samenwonen met je echtgenoot? Dat kan helemaal niet! Je woont samen met je vriendin of de echtgenote van iemand anders :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...