Ga naar inhoud

[Kathrein UFS 910] Niet te leveren !!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ontvanger heb ik al half december 2007 besteld in Duitsland. Er heeft nog steeds geen levering plaatsgevonden. De firma kan de huidige vraag naar deze ontvanger niet meer aan. Ook in Duitsland zelf zijn wachtlijsten laat staan dat de export aan zijn trekken komt !!!! Voorlopig nog in de wacht.

Geplaatst:

Dit was ook zo met de reelbox.

Super succes niet leverbaar etc.

Ik vind de kathrein nog tegenvallen en verkoop zal ook wel meevallen.

De meeste mensen zullen nog even op de dreambox 800 en 8000 wachten. Dit gezien het binnenkort op de markt zou komen.

Verder hoor ik alleen maar slechte berichten over de DM100

Ik ben benieuwd als deze ook snel komt.

Terug naar je leverings probleem

Ik ben paar een dagen geleden in duitsland geweest om de kathrein te bekijken. Deze was gewoon goed leverbaar.

Ik denk dat je bij de verkeerde shop hebt besteld.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

Goede middag,

wacht ook al enige tijd op de levering van mijn "poor-man Dreambox 8000".

Zojuist zag ik op de site van deze Duitse leverancier dat ze daar sinds 26-01 op voorraad zijn in zwart en zilver.

Als je gegevens wilt weten stuur dan even een berichtje.

Groet,

Bram

Geplaatst:

Mja ... ik denk dat ik de kathrein toch nog wel een tijdje hou.. is op zich een leuke hobbydoos voor niet teveel geld.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Hij wordt iig steeds leuker! Ik moet eerlijk zeggen dat sinds de laatste AAF Image hij echt lekker hier loopt! Bij de 1e Images had ik soms 't gevoel dat ik 'n miskoop had gedaan, maar nu ben ik 'n tevreden user smile Ben benieuwd naar de nieuwe release vanavond...

Geplaatst:

Ik heb vanuit Duitsland het bericht gekregen dat de ontvanger is opgestuurd. In Duitsland zijn de diverse webwinkels weer voorzien van voorraad.

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

%$%^$%^$^$^&$^% schijnt ze nu ook te leveren, wel iets duurder dan in Duitsland.

* De volgende keer ex-lid?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen