Ga naar inhoud

C+ DIGITAAL ZWARTE SCHERMEN

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal, Ik ben nieuw in de satelliet wereld en kom een probleem tegen met mijn Strong waar anderen misschien al eerder tegen aan gelopen zijn.

Ik heb een strong srt8000 met de "originele" v20 firmware, zoals die op verschillende sites beschikbaar is. Echter als ik nu de NL C+ kanalen, met actieve originele C+ kaart in de reader, opzet dan krijg ik konstant zwarte schermen die gedurende enkele seconden het beeld blokkeren en in extreme gevallen zelfs zwart blijven. Dit is erg lastig.

Weet iemand misschien een oplossing om dit zwarte schermen probleem te verhelpen? Al vast hartelijk bedankt!!

Geplaatst:

ten eerste welkom op deze forum wink

je zou je ontvanger met kaart eens een uur lang op de tv zender van SBS6 eens laten staan

-----------------------------------

/ Clarke-Tech 2100+ / Visiosat Bisat (28o-23o-19o-13o-5o-1w) / CD kaart / TVV kaart /

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Heb je wel genoeg signaal? Als dat kortstondig wegvalt zul je zwart beeld krijgen. Er staat dan een rood blokje.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ik heb groene balk en aprox. 80% signaal. De balk reikt namelijk tot 4 op een schaal van 5. Het beeld en geluid zijn echt uitstekend. Ik heb geen blokkerig beeld ed. Maar het is juist op de C+ seca gecodeerde kanalen, waar ik het probleem op heb. Er is mij verteld dat C+ controlle signalen stuurt om de kaarten te controleren. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben?

Geplaatst: