Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

van satnerds board gehengeld.<BR>schijnt ook voor de 2510, en 3000viacces te zijn. nog weinig info beschikbaar. nog niets hierover op echostar.nl. ga het vanavond ook eens proberen.<BR>---------<BR>Ik heb ook upgrade naar versie 4.03 gedaan.<BR>Je moet hetvolgende doen.<BR>Kies menu optie 6, ga dan naar optie 6<BR>Advanced Installation, dan optie 5<BR>STB Upgrade = HOTBIRD 12539/H/27500/AUTO<BR>Eerste keer error melding, nog een keer gedaan en met succes.<BR>Tot nu toe valt geluid niet weg.<BR>Succes<BR>--------<P>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Hallo Prutsie<P>Vraagje, laat hij je satlijst<BR>ongemoeid na de download??<P>groetjes sjefke.

Geplaatst:

Satlijst verandert niets aan!!<BR>Ben nog niet in menu wezen spitten, maar lijkt niet veel verandert.<BR>RGRDS

Geplaatst:

Het schijnt een test van Echostar te zijn om te kijken of eea. echt werkt. het schijnt dat alleen het versienummer verandert, voor de rest schijnt de software 100% identiek te zijn aan de 400 soft.<BR>kijk voor meer info even op de satnerds page.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.